  • Data: 2016-02-14 18:47:36
    Temat: Re: Myślisz, że umiesz lutować?
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:n9q7kb$56r$1$m4rkiz@news.chmurka.net...
    > "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    >
    > przeciez to byl film w stylu Mehdiego Sadaghdara
    >
    > https://www.youtube.com/user/msadaghd/videos

    No, ten to jest miszczu, że sobie klejnotów nie usmażył, to cud...
    OK, rozumiem, że tamten po prostu zrobił sobie jaja (ale, że włączył to bez
    zabezpieczenia, tego nie pojmuję), wierzę ci, zatem, jeśli zobaczę go w
    normalnej akcji, to publicznie odszczekam co powiedziałem o jego lutowaniu i
    w ogóle, na tej grupie, wobec wszystkich. Na razie przed oczami mam jego
    wizerunek taki, jaki zobaczyłem na filmie...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.