  • 1. Data: 2016-01-25 22:33:35
    Temat: Mysz Logitech Anywhere MX 2
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    Hej,
    Kilka miesięcy temu pisałem o padających mikroprzełączniku w myszy
    Logitecha z zestawu S520. Za namową niektórych przelutowałem felerny
    switch z innej myszy (też logitecha), ale niestety na długo to nie
    pomogło. Znowu wyszedł ten sam problem tzn. podwójne kliknięcia czy
    problemy z przeciąganiem.
    Oznacza to, że przyszedł czas na zakup nowej myszy! Rozważam wybór
    Logitecha MX Anywhere 2. Czy jest to dobry wybór przede wszystkim
    jakościowo, bo nie chciałbym po upływie gwarancji znowu zmieniać myszy.
    Jakieś doświadczenia użytkowników mile widziane :)
    Dodam, że mysz nie ma służyć do gier, a głównie do pracy z plikami
    tekstowymi, grafiką, przeglądanie stron www.

    dzięki i pozdrawiam
    T.

  • 2. Data: 2016-01-26 07:56:45
    Temat: Re: Mysz Logitech Anywhere MX 2
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .01.2016 o 22:33 ToM <l...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Jakieś doświadczenia użytkowników mile widziane :)
    > Dodam, że mysz nie ma służyć do gier, a głównie do pracy z plikami

    Uważaj, takie problemy (np. podwójne kliknięcia) niekoniecznie muszą być
    spowodowane awarią myszy.
    U mnie takie efekty wywołuje błędny (ale konieczny dla mnie) sterownik
    urządzenia USB.
    Podkładałem różne myszki, każda zachowywała się "dziwnie".

    --
    Trefniś

  • 3. Data: 2016-01-26 11:10:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Jan 2016 22:33:35 +0100, w
    <56a694af$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>, ToM <l...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > switch z innej myszy (też logitecha), ale niestety na długo to nie
    > pomogło. Znowu wyszedł ten sam problem tzn. podwójne kliknięcia czy

    Przelutuj jeszcze raz :)
    Jako dawcę wybierz prawy mikrostyk w myszy.

  • 4. Data: 2016-01-26 12:55:40
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-26 o 11:10, r...@k...pl pisze:
    > Mon, 25 Jan 2016 22:33:35 +0100, w
    > <56a694af$0$22843$65785112@news.neostrada.pl>, ToM <l...@p...onet.pl>

    > Przelutuj jeszcze raz :)
    > Jako dawcę wybierz prawy mikrostyk w myszy.

    Też o tym myślałem, bo mam dwie myszy jako dawcy organów :) Tylko pewnie
    będzie to operacja, która będę musiał okresowo powtarzać, więc nie wiem
    czy warto.
    Druga sprawa, to gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że Logitech miał
    problemy ze switchami w starszych modelach myszy (a taki mam). Ponoć
    problem w nowych nie występuje.

    T.

  • 5. Data: 2016-01-26 12:57:00
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-26 o 07:56, Trefniś pisze:

> [...]
    > urządzenia USB.
    > Podkładałem różne myszki, każda zachowywała się "dziwnie".

    Masz rację, ale u mnie to zużycie styków. Przylutowanie pomogło switcha,
    więc nie mógł być to sterownik.
    T.

  • 6. Data: 2016-01-26 13:04:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-01-25 o 22:33, ToM pisze:
> [...]
    > jakościowo, bo nie chciałbym po upływie gwarancji znowu zmieniać myszy.
    > Jakieś doświadczenia użytkowników mile widziane :)
    Ja się do Logitecha zraziłem. Gdzieś na ich stronie znalazłem ślizgacze
    do myszek. Pomyślałem, że zamówię sobie do mojej starej (choć wtedy
    jeszcze wciąż produkowanej) bezprzewodówki, w której jeden ślizgacz się
    odkleił, pozostałe się zużyły. I co? I nic. Do tego modelu nie mamy
    ślizgaczy i co nam pan zrobi :-> A za darmo ich nie chciałem.

    Maciek

  • 7. Data: 2016-01-26 13:26:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 26 Jan 2016 12:55:40 +0100, w <56a75ebd$0$694$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToM <l...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > Druga sprawa, to gdzieś na jakimś forum wyczytałem, że Logitech miał
    > problemy ze switchami w starszych modelach myszy (a taki mam). Ponoć

    Weź po prostu nowy mikrostyk :) O ile pamiętam to Logitech ma standardowe,
    chyba można je kupić nawet w sklepach.

    Mikrostyki w każdej myszy padają. Jeżeli jesteś z niej zadowolony, to
    przelutuj.

  • 8. Data: 2016-01-27 09:24:27
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-26 o 13:26, r...@k...pl pisze:

    > Mikrostyki w każdej myszy padają. Jeżeli jesteś z niej zadowolony, to
    > przelutuj.

    Kupiłem nową :) dobra mysz to dobry komfort pracy - trzeba się tylko
    przyzwyczaić do nowego kształtu.

    T.

  • 9. Data: 2016-01-27 10:31:15
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    > Logitecha z zestawu S520. Za namową niektórych przelutowałem felerny
    > switch z innej myszy (też logitecha), ale niestety na długo to nie
    Kup nowe mikroprzełączniki 5 zł sztuka. Jak potrafisz przelutować, to ma
    spokój na lata.
    http://allegro.pl/mikrostyk-do-myszek-omron-d2fc-f-7
    n-4-1-gratis-i5869006796.html
    U mnie mysz Logitecha wytrzymuje 3 lata, a dość dużo klikam. Przekładka
    prawego za lewy nie ma sensu, a ze starej myszy to loteria.
    Na Logitecha złego słowa nie powiem.
    Jacek

  • 10. Data: 2016-01-27 14:14:17
    Od: ToM <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-27 o 10:31, Jacek pisze:

> [...]
    >
    > U mnie mysz Logitecha wytrzymuje 3 lata, a dość dużo klikam. Przekładka
    > prawego za lewy nie ma sensu, a ze starej myszy to loteria.

    Dzięki za link, co prawda mam już nową myszkę, ale wymienię w starych
    switche to będą w rezerwie :)

    T.