    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: [NTG][OT]Re: UKE zepsu?o mi poczt? g?osow?
    Date: Fri, 05 Feb 2010 22:21:02 +0100

    On Fri, 5 Feb 2010 14:34:26 +0100, op23 wrote:
    >Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>
    >
    >To byłoby bardzo złe bo niekoncesjonowany chleb (i cała masa innych towarów)
    >już nie musiałaby mieć odpowiedniej jakości.

    Widac smak chleba latwiej ocenic niz jakosc benzyny.

    Ale prosze cie bardzo, mozesz pic chinskie mleko z melanina :-)

    >No ktośtam wybrał. Dobrze/źle zależy od punktu siedzenia.

    BYlo na nich nie glosowac, jesli uwazasz ze zle :-)

    >Dla kogo ? Stać nas na magazynowanie ?

    Nie przeplacamy za magazynowanie bo kapitalizm pomysli jak to zrobic
    najtaniej, koszta obciazaja tych co korzystaja, nie ma problemu z
    wymiana zapasow, ilosc sie automatycznie reguluje, jesli przepis mowi
    ze firma ma trzymiesieczny obrot miec w zapasie.

    >Państwo musi tworzyć warunki rozwoju społeczeństwu.
    >
    >Jeszcze raz napiszę, koncesje np na sprzedaż alkoholu nie mają żadnego
    >związku z zapewnianiem jakości alkoholu. To zwykłe wykorzystywanie sytuacji,
    >że ludzie chcą chlać i oprócz podatku, bierze się akcyzę oraz koncesje.

    Ale tez jak pomyslisz ze za sprzedaz wodki nieletnim odbiora ci
    pozwolenie na handlowanie to glowa od razu mowi "dowod prosze".
    A i alkohol ciagle sie zdarza z podejrzanych wytworni.

    J.