  • 41. Data: 2020-03-28 11:56:54
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Niemcy +72 w większości seniorzy. Fachowcy wieszczą kumulację za tydzień dwa a
    później rozważą poluzowanie ale nie przed 20 kwietnia

    https://m.bild.de/politik/inland/politik-inland/coro
    na-ansage-vom-kanzleramtschef-keine-lockerungen-vor-
    dem-20-april-69683762.bildMobile.html

  • 42. Data: 2020-03-28 13:21:42
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-27 o 17:17, J.F. pisze:

    > Ale
    > https://www.rmf24.pl/raporty/raport-koronawirus-z-ch
    in/europa/news-po-zamknieciu-restauracji-w-ich-kraju
    -belgowie-jezdza-do-lok,nId,4383062

    > No i masz wzrosty.

    No wiem, teraz usa juz wszystkich przegania i trampek krzyczy na firmy
    samochodowe żeby respiratory robiły, z jakiej choinki się ten chłop
    urwał? a jeszcze tydzień temu gadał że to zwykła grypa a wcześniej że
    spisek demokratów :)
    No to teraz ma spisek, sypią pieniedzmi na lewo prawo żeby szybko dziurę
    zasypać, tyle że to wszystko jest za późno, juz mają ponad 3 mln
    wniosków o zapomogę, nawet rozdawanie pieniędzy ludziom niewiele pomoże
    bo nikt ich nie zmusi do wydawania ich.

    --
    Janusz

  • 43. Data: 2020-03-28 14:52:09
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Dobra widać światło w tunelu:

    Die Neuinfektionen in Deutschland würden sich derzeit etwa alle fünfeinhalb Tage
    verdoppeln - was schon deutlich langsamer als zu Beginn der Corona-Krise sei. Um das
    Gesundheitssystem nicht zu überlasten, müsse der Zeitraum der Verdoppelung jedoch in
    Richtung "von zehn Tagen gehen", so die Kanzlerin.

    Liczba nowych infekcji podwaja się aktualnie co 5,5 dnia jeśli będzie w okolicy 10
    dni system opieki wytrzyma. Tako rzecze Merkel.
    Pierwszy prognozowany termin to 20 kwietnia.

  • 46. Data: 2020-03-28 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

> [...]
    > samochodowe żeby respiratory robiły, z jakiej choinki się ten chłop
    > urwał? a jeszcze tydzień temu gadał że to zwykła grypa a wcześniej że

    Czytałem analize która stwierdzała ze ta pandemia bedzie miała ciekawy
    efekt - skompromituje takich celebrytów w stylu Trampa czy Johnsona
    ktorzy bawili sie w rzadzenie w dobrych czasach ale jak przyszedł kryzys
    i trzeba było wykazac sie troche to wyszłaich niekompetencja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 44. Data: 2020-03-28 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > skrajne przypadki muszą być leczone w szpitalu. Najważniejsze żeby
    > nie dopuścić na dużą ilość zachorowań. Ja napisałem dlaczego uważam
    > robienie dużej ilości testów za zbędne i nic nie wnoszace do
    > leczenia. Ty i inni piszą że trzeba robić testy. Ale żaden z was nie
    > napisał jaki miałby być cel i jak by te testy robili. Uważam że bez
    > względu na kraj i ilość testów jakie ma do wykorzystania
    > przetestowanie małego miasteczka, takiego na 10 tysięcy ludzi, ze
    > względów logistycznych jest niemożliwe. Napisz jak byś robił testy w

    Rozumiem, ze postulujesz aby kazdego potencjalnie chorego obejmowac
    kwarantanna? Jeżeli dobrze cie rozumiem, to teraz tez tak sie dzieje a
    test jest tylko dodatkowa informacja (oczywiscie teoretycznie bo cos za
    duzo jest tych informacji o ludziach co im testów nie zrobiono)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 45. Data: 2020-03-28 15:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > To nie wiesz, że teraz chorzy leczą się w swoim domu?

    Nie ma w tym nic złego jezeli przechodzisz w sposób bardzo lekki.

    Pytanie za 100 punktów - jaki jest najbardziej pesymistyczny, najdłuzszy
    czas przechodzenia choroby dla osoby która nie ma objawów?
    2 tygodnie czy dłuzej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 47. Data: 2020-03-28 16:11:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 15:59, Budzik pisze:
> [...]
    > ktorzy bawili sie w rzadzenie w dobrych czasach ale jak przyszedł kryzys
    > i trzeba było wykazac sie troche to wyszłaich niekompetencja.

    To prawda, dlatego chyba Trump ją bagatelizował bo myślał że gospodarką
    przykryje
    wirusa a tu figa, wirus jest szybszy i bardziej złosliwy niż myślał, i
    chyba sie na nim przejedzie jesienią. Johnson chyba był za długo pijany
    po breksicie ze świtą i zanim przejrzeli na oczy i dotarło do nich z
    czym mają do czynienia to stracili tak ze 2-3 tygodnie. I wygląda że ten
    breksit to im się podwójną czkawką odbije.

    --
    Janusz

  • 48. Data: 2020-03-28 16:14:59
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    > test jest tylko dodatkowa informacja (oczywiscie teoretycznie bo cos za
    > duzo jest tych informacji o ludziach co im testów nie zrobiono)

    Ale to nie tylko u nas, w np usa czy niemczech też nie robią każdemu
    chętnemu testu, w niemczech na parkingach mierzą tylko temp, test robią
    dopiero jak masz objawy a wtedy to już jest późno bo zaraża całą okolicę
    taki chory.

    --
    Janusz

  • 49. Data: 2020-03-28 16:36:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 28 Mar 2020 16:14:59 +0100, w <r5nplk$gis$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > niemczech też nie robią każdemu
    > chętnemu testu, w niemczech na parkingach mierzą tylko temp, test robią
    > dopiero jak masz objawy

    Coś mi się nie wydaje skoro test możesz zrobić w budce drive-thru.

  • 50. Data: 2020-03-28 16:41:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wiesz kto i jak wypisze receptę na ucho czy w chuja grasz że nie wiesz? Kilka
    razy dziennie o tym w tv mówią. Przed chwilą dawali rady kobietom w ciazy.