  • Data: 2015-10-07 12:11:44
    Temat: Re: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-06 o 11:39, Maciek pisze:

    > W naziemnym multipleksie jest Fokus TV, kupujący część programów z
    > Discovery, więc o ile ktoś może pozbyć się pakietu Discovery, to
    > polecam. Jeszcze warto oglądać Planete + ale też nie bezkrytycznie.

    Nawiasem mówiąc wartość merytoryczna programów emitowanych na tej stacji
    też jest żenująco niska. Kiedyś na przykład trafiłem na jakiś serial
    "dokumentalny", w którym banda dziwaków biegała z jakimś sprzętem
    elektronicznym po "nawiedzonym" domu, ścigając ducha.
    Tłumaczyli jak działa ten sprzęt. Urządzenia posiada listę słów
    nagranych w języku angielskim. Odtwarzanie konkretnego słowa jest
    inicjowane w momencie, gdy układ zarejestruje impuls elektromagnetyczny.
    Nie tłumaczyli, czy słowo jest wybierane losowo, czy w zależności od
    parametrów odebranego sygnału. Nie zdziwiłbym się, gdyby chodziło o
    wejście ADC podłączone do jakiejś antenki. Zawartość słownika oczywiście
    dobrana w ten sposób, aby operator mógł do każdej "detekcji" dorobić
    odpowiednią teorię.

    Zabrakło mi słów.
    Telewizja edukacyjna...