    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Na patologię najlepsza jest kamerka :-)
    Date: Sat, 22 Apr 2017 13:30:37 +0200

    > A teraz przełóż to na nasze. Jak policjant dorwie pijanego za kierą to
    > chroni twoje życie?

    Jak pijanego to tak. Jak "pijanego" kierowcę roweru to nie specjalnie.

    > A jak ciebie zatrzyma do kontroli to chroni życie
    > innych?

    A niby w jaki sposób?

    > Jak dostaniesz mandat za to czy tamto to jest jebanie ciebie czy
    > ochrona innych? A może jedno i drugie? Coś mi się wydaje że chciałbyś
    > widzieć kij o jednym końcu :) A tymczasem trzeba dialektycznie.

    To ja ci powiem tak - w Gruzji się udało. Twierdzisz że jesteśmy
    istotnie głupszym społeczeństwem od Gruzinów? W całej cywiolizowanej
    Europie można łazić na czerwonym i żadnemu policjantowi nie przyjdzie do
    łba "chronić zdrowia ludzi przed bezprawnymi zamachami" przez jebanie
    owych, podczas gdy u nas można usłyszeć od oświeconego policjanta "ale
    jesteśmy w Polsce nie Europie"? Twierdzisz że jesteśmy istotnie bardziej
    debilami niż Francuz czy Niemiec? Bo wychodzi na to, że polulacja
    policantów albo jest rzeczywiście istotnie głupsza, albo udają. W
    pierszym przypadku należy rozważyć, czy po prostu rekrytacja do policji
    preferuje osobniki ociężałe umysłowo, czy praca w policji im mózgi
    uszkadza. Ale osobiście obstawiam drugi przypadek - komendant nagradza
    głupszych a mądrzejszych jebie. Więc nic straconego - komendanta łatwiej
    wymienić niż wszystkich policjantów. A tak naprawdę to wystarczy
    nadkomendanta i jego rozliczać - policja to służba - tych niższych sobie
    sam poustawia, jak będzie się go za to nagradzać nie karać.

    Jedyny sposób ochrony obywateli jaki znasz to ich jebanie na każdym kroku?

    Shrek.