  • Data: 2014-01-16 15:14:49
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > No ale czemu jeden ma mieć skonfiskowane auto a drugi nie bo np lizing
    > ma ?

    Możesz wyjaśnic?

    > Jeśli to ma być zemsta to wystarczy zażądać pieniędzy. Będzie
    > przynajmniej wiadomo o co chodzi :-)

    ale przecież chodzi o pieniądze.
    Konkretnie chodzi o to zeby jezdzenie mając 1.x%% bylo totalnie
    nieopłacalne nawet dla majętnych osób.
    Przykładowo ten co się teraz wbił w autobus (pomijając, ze to jest kandydat
    do tego zeby siedziec) zapłaciłby za poprzednie występki np. min 200.000.
    Sądzisz że nadal by jezdził? I ze byłoby go na to stac?

    > Jeśliby nie chodziło o tego
    > rodzaju przymus państwowy a o zwykłe zabezpieczenie niewinnych to by
    > wystarczyło winnego osadzić w więzieniu.

    W niektorych przypadkach na pewno.
    Ale jak jedzie taki mając 1,5%% to:
    - mozemy go wsadzic i za niego płacic
    - mozemy pozbawić go min 20.000 i sprawdzic, czy zrozumie.

    > Pierdoły wymyślacie i tyle

    Trudno o bardziej merytoryczną krytykę :)