  • Data: 2014-01-16 15:14:49
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > i znowu ktoś kto jeździ pozyczonym żukiem za 100zł może jeździć nawalony
    > bezkarnie

    Widocznie nie przyczytałes mojej propozycji dokładnie.

    Jedziesz pozyczonym, masz min 1.X%% płacisz równowartośc pojazu ale nie
    mniej niż np. 20.000

    Takie kary zapewne wielu ostudziłoby temperament, zwłaszczajak jezdza czyms
    drozszym.

    Ale według policji ilośc jezdzacych po pijaku przez ostatnich kilka lat
    zmneijszyła się czterokrotnie.
    Albowiem ilośc kotroli zwiekszyła sie 4x a łapią cały czas mniej wiecej
    tyle samo.

    Dodatkowo gdzies tam do statystyk dochodzili rowerzysci ktorzy teraz
    odpadną.
    Ciekawe jakie będa wyniki w 2013.

    Niestety po dzisiejszej konferencji nadal nie wiem czy wypadki powodują ci
    co mają 0,5%% czy ci co mają 1,X%%
    Tyle statystyk a o tym nikt się nie zająknął.
    Co kaze mi podejrzewać, ze raczej ci bardziej pijani powodują sporo wiecej.