  • Data: 2016-12-25 09:39:17
    Temat: Re: Nagrywarka
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-23 o 16:54, ToMasz pisze:

    > obawiam się że jednego i drugiego. tzn hdmi ma swoje "zabezpieczenie"
    > a dodatkowo pewne materiały filmowe swoje. nie przypadkiem mecze na
    > polsacie?

    Poprzez USB, na pendrive czy HDD idzie nagrać filmy i inne programy, a
    więc twórcy, o ile w ogóle kodują to robią to w sposób amatorski.
    Tak, to też, ale głównie chodzi mi o mecze naszej ligi z C+, a także
    filmy czy ciekawe artykuły z TV naziemnej.. Tak jakos dziwnie się składa
    że w Polsce nadawcy, jeżeli już "puszczą" coś ciekawego to jest to
    'puszczane" późno w nocy..

    > Stacjonarna nagrywarka pal, znaczy jakość dvd kosztuje 150zł. poza
    > pewną dergradacją jakości - będzie spoko.
    >
    > ToMasz
    >

    > Jak jesteś ze śląska to Ci mogę pożyczyć taką nagrywarkę :)

    Jak już pisałem - mam nagrywarkę, i to nawet z sporą ilością bajerów,
    jednak jest to sprzęt sprzed jakichś 10lat, i jej 'bezużyteczność"
    polega właśnie na tym że na dzień dzisiejszy nie da się nagrywać w
    odpowiedniej jakości. Dodatkowo jakość nagrywania pogarszają moje tunery
    DVB-T/S (Ferguson Ariva i Cryptobox) które z wyjścia EURO dają jeszcze
    dodatkowo pogorszoną jakość.