  • Data: 2019-08-06 16:39:36
    Temat: Re: "Najbardziej imponujący kod, jaki widziałem"
    Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 6 sierpnia 2019 16:32:17 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:

> [...]
    (dzięki systemowi typów rozumiało mi się to dużo lepiej, niż implementację w Scheme):

    > Co to znaczy microkanren w Haskellu?
    > Czy ten mały program to interpreter w Haskellu składni schemapodobnej
    > microkanrena czy też rozszerzenie Haskella i microkanren ma tu składnię
    > haskelopoodbną?

    Tzn. ma składnię wywiedzioną z Haskella (nie tyle "Haskellopodobną", tylko taką, na
    jaką Haskell naturalnie pozwala swoimi konstruktorami typów i funkcji anonimowych)

    na dole wklejonego powyżej linka jest kilka przykładów wyrażeń w Haskellowym
    microKanrenie.

    MiniKanren jako taki nie ma swojej składni, jego składnia jest z założenia
    "pasożytnicza" na składni goszczącego języka.

    Różne implementacje języków *Kanren można znaleźć tutaj:
    http://minikanren.org/

    Jak byś sobie chciał zobaczyć jak to wygląda np. w JavaScripcie, to tutaj masz
    przykłady:
    https://github.com/tca/veneer/blob/master/mk_test.js