  • 1. Data: 2009-12-12 22:35:12
    Temat: Naklejki na auto-gdzie kupic?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanko, gdzie w Warszawie lub okolicach mozna kupic naklejki
    przedstawiajace motocykl(sportowy), aby nakleic na auto?
    Tak przy okazji, to co sadzicie odnosnie takich naklejek, sa OK, czy sa BE i
    szkoda auta na cos takiego?

    Z Powazaniem
    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-12-13 04:49:06
    Temat: Re: Naklejki na auto-gdzie kupic?
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 12 Gru, 23:35, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam.
    >
    > Mam pytanko, gdzie w Warszawie lub okolicach mozna kupic naklejki
    > przedstawiajace motocykl(sportowy), aby nakleic na auto?

    ja takowa dostalem bodajze w Norauto na Pulawskiej przed Piasecznem po
    lewej stronie, ale to jakis czas temu bylo

    > Tak przy okazji, to co sadzicie odnosnie takich naklejek, sa OK, czy sa BE i
    > szkoda auta na cos takiego?

    lepiej sobie nalep "motocykle sa wszedzie" - zalatwisz 2w1
    ja teraz mam tylko PZŁ, zeby sie lasniczy nie czepial jak mu po
    terenie jezdze

    scibor
    Helga VFR800FI

  • 3. Data: 2009-12-13 12:18:21
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > lepiej sobie nalep "motocykle sa wszedzie" - zalatwisz 2w1
    > ja teraz mam tylko PZŁ, zeby sie lasniczy nie czepial jak mu po
    > terenie jezdze

    Dobre naklejki rozdawali na ostatnim bajzlu,
    martwego pola nie ma sa motocukle
    ladna i czytelna naklejka, co prawda jest to reklamowka auto szkoly, ale
    zadzwon do nich, powinni je jeszcze miec
    na ich stronie masz do nich kontakt:
    http://www.kombinator.pl

    Nie jestem w zaden sposob zwiazany z ta firma i ich nie reklamuje
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 4. Data: 2009-12-13 15:49:16
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Koczis pisze:
> [...]
    > przedstawiajace motocykl(sportowy), aby nakleic na auto?
    > Tak przy okazji, to co sadzicie odnosnie takich naklejek, sa OK, czy sa BE i

    Jak chcesz mam z moją Beemką z profilu,zrobiłem sobie kilka,no chyba że
    nie uważasz tego za sporta:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2009-12-29 06:11:18
    Od: Kolas Orkwisz <m...@g...com>

  • 6. Data: 2009-12-30 14:30:01
    Od: "Maxmotors.pl" <m...@g...com>

    Mamy takie naklejki MOTOCYKLE SĄ WSZĘDZIE, oczywiście do zakupów
    dorzucamy gratis
    całkiem ładny wzór jeżeli ktoś by był zainteresowany

    http://www.maxmotors.pl/75-motocykle-sa-wszedzie-cza
    rna.html

    Konrad

    www.maxmotors.pl