  • 51. Data: 2012-06-13 20:29:21
    Temat: Re: Napęd dvd nie działa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 4fd8b34a$0$1296$6...@n...neostrada.pl

    > Ale to były cynowane elementy a nie stop ołowiu z cyną.

    > http://nepp.nasa.gov/whisker/photos/index.html#airca

    http://nepp.nasa.gov/whisker/photos/aircap/aircapaci
    tor-6.jpg

    I te wąsy nie były groźne? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2012-06-13 20:31:44
    Temat: Re: Re: Napęd dvd nie działa
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gotfryd Smolik news" Pine.WNT.4.64.1206130939510.2660@quad

    > A, dziury z przodu nie należy owijać ;)

    Dlaczego? Szczelnie otulony napęd na pewno dłużej popracuje. ;)
    Ino mniej płyt wymłóci... ;) Znacznie mniej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 53. Data: 2012-06-13 21:08:34
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-06-13 20:14, RadoslawF pisze:
> [...]
    81/ ma ~110kKM czyli

    > Ty, raz że masz nie właściwe dane to jeszcze zgrabnie pomijasz że
    > silnik okrętowy w czasie rejsu pracuje non stop, silniki w
    > osobówkach dymią tylko na trasie dom - praca - sklep - dom.

    > Spadały jak nam się ustrój zmieniał i nagle wpuścili tysiące
    > używek, teraz już mamy normalny rynek i normalne ceny.
    > Jeśli jest różnica to dlatego że Kowalski w odróżnieniu
    > od Smitha wybiera mniejsze pojemności silnika i skromniejsze
    > wyposażenie.

    Ktos się pytał o napęd dvd, a nie silnik samochodu. Jesli chcesz popisać
    z kolegami o samochodach to skieruj się na odpowiednią grupę.

    --
    animka

  • 54. Data: 2012-06-13 22:13:20
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:jraman$b22$1@inews.gazeta.pl...
    > "Irokez" 4fd8b144$0$26707$6...@n...neostrada.pl
    > Potrafisz jakoś argumentować swe wypowiedzi?

    Nowsze nie wytrzymuje tyle czasu co starsze, akurat tutaj temat DVD-RW jak
    zauważyłeś.

    > Porównuj produkty podobne,
    > nie zaś skrajnie inne.
    > Porównasz nagrywarkę nagrywającą z szybkością DVDx30 z nagrywarką
    > DVDx4 i zauważysz, że ta szybsza nie radzi sobie z poprawnym
    > nagrywaniem płyt w swej największej szybkości? Porównaj obie
    > pracujące z tą samą szybkością, w tych samych warunkach itd...

    Ale dlaczego skrajnie inne? Są to nagrywarki DVD-RW, Pioneer DVR-111 nagrywa
    x16, DVR-A06 x4, Liteon którego wyrzucałem to x16 też nagrywał (nie pamiętam
    symbolu). Zresztą pokaż mi płytę DVD co się nagrywa x30. Zawsze nagrywam z
    prędkością x8 DVD, x24 CD.
    Zresztą ja nie o tym, mam gdzieś prędkość, ma działać mi napęd.
    Pioneerki odczytały setki a nagrały dziesiątki.. a może i setki płyt i nadal
    nagrywają.
    Liteony zainstalowały system ze 2 czy 3 razy plus aplikacje. Nigdy nic nie
    nagrywałem na nich. Nie zdążyłem. Padły dokumentnie. Dziś mam zgłoszenie
    kolejnego zdechlaka (kilka komputerów identycznych w tym samym czasie
    kupowanych), trzeba było aplikację z pendrive instalować.
    Teraz jakieś sony jest powsadzane. Zobaczymy ile pociągną.

    Tak, w testach wyjdzie że nowszy szybszy.. lepszy,.. szybciej nagrywa,
    szybciej odczytuje, szybciej do piachu idzie... niestety.

    --
    Irokez

  • 55. Data: 2012-06-13 22:22:38
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:jraman$b22$2@inews.gazeta.pl...
    > "Irokez" 4fd8b34a$0$1296$6...@n...neostrada.pl
    > http://nepp.nasa.gov/whisker/photos/aircap/aircapaci
    tor-6.jpg
    > I te wąsy nie były groźne? ;)

    Zauważ, że skala wielkości elementów nie ta.
    Poza tym jak tu widzisz wszystkie połączenia lutowane są bez wąsów. Tylko
    ten cynowany kondensator strojeniowy. Podejżewam że może jeszcze nic się nie
    zwarło po tylu latach (patrząc na te ceramiki rurkowe to ze 30 na pewno ma).

    Przy obecnym ROHS miałbyś tu las na wszystkim dookoła
    A ponieważ jeszcze wielkości elementów zmalały, odstępy między nimi też, a
    wzrost tych wąsów jest taki sam bo cyna ta sama, to znacznie mniej czasu
    potrzeba na zgon elektroniki.

    --
    Irokez

  • 56. Data: 2012-06-13 23:56:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 4fd8f461$0$1226$6...@n...neostrada.pl

    > Nowsze nie wytrzymuje tyle czasu co starsze, akurat tutaj temat DVD-RW jak
    zauważyłeś.

    Porównujesz barachło (Liteona) i coś z górnej
    półki (Pioneera) -- porównaj może młotek z siekierą. ;)
    Założę się, że młotek szybciej ulegnie zepsuciu/uszkodzeniu. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2012-06-13 23:59:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 4fd8f461$0$1226$6...@n...neostrada.pl

    > Irokez

    Pogadaj z Animką... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 58. Data: 2012-06-14 00:06:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-13 21:08, Użytkownik Animka napisał:

    > Ktos się pytał o napęd dvd, a nie silnik samochodu. Jesli chcesz popisać
    > z kolegami o samochodach to skieruj się na odpowiednią grupę.

    Animka skarbie ty nasz grupowy bezrozumny, dyskusja poprzez ekologię
    zeszła na motoryzację, nie doczytałaś ?

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2012-06-14 02:30:19
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > wynosi 30% (wg. moich doświadczeń wynosi ona 0 , ale próbka mała :-D )

    U mnie tez probka mala, ale skutecznosc 100%: Odtwarzacz samochodowy,
    DVD w laptopie i w kompie, przenosny CDplayer, szkolny CD player by
    Radmor, wszystkie powrocily zza swiatow za sprawa opisanej wczesniej
    technologii. Jak bym mial szukac po necie, zamawiac, placic, czekac,
    instalowac, to bym literacka lacina za kazdym razem wyglaszal monolog. A
    tak, kilka srubek (albo nawet i to nie), strumien izopropanolu po calym
    module optycznym, odczekac i bangla.

    > A odnośnie myślenia to wybacz, ale większość tzw. społeczeństwa to są
    > bezmyślne matoły które chcą się tylko nachlać oglądając mecz. Takim
    > ludziom nakazy i zakazy są potrzebne

    Jesli ktos wywozi smieci do lasu, to wlasnie owe "bezmyslne matoly" i
    one maja w dupie zakazy, nakazy, zreszta czytac srednio potrafia, wiec o
    wymaganiach prawa maja takie pojecie jak o rownaniach Maxwella.
    Ludzie rozumni, (JKM twierdzi, ze to jakies 5% spoleczenstwa, ja nie
    jestem az takim optymista) nie sraja pod siebie tzn. nie paskudza
    swojego otoczenia i im tez zakazy/nakazy niepotrzebne.

    > Może to być zaskoczeniem, ale jestem libertarianinem.

    Witaj bracie;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 60. Data: 2012-06-14 16:59:57
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:jrb2gt$2qk$1@inews.gazeta.pl...
    > "Irokez" 4fd8f461$0$1226$6...@n...neostrada.pl
    > Porównujesz barachło (Liteona) i coś z górnej
    > półki (Pioneera) -- porównaj może młotek z siekierą. ;)

    A więc lepsze jest nie nowsze tylko jakościowo lepiej wykonane.
    No i o to mi chodziło, kiedy nie zgodziłem się z Twoją tezą..

    > Założę się, że młotek szybciej ulegnie zepsuciu/uszkodzeniu. ;)

    zależy czy będziesz rąbał drzewo czy wbijał gwoździe. Porównujesz tutaj dwa
    różne sprzęty a nie "lepszy nowszy"

    --
    Irokez