  • Data: 2020-04-06 15:50:15
    Temat: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-06 o 14:59, Konrad Anikiel pisze:

    > Ja miałem na myśli gwoździarki gazowe, o takie tiny.pl/7hvhq

    Nasz kolega chyba nie chce elektryki a tu jest elektryczny zapłon.

    Ciekawy patent, ale czy polskie przepisy nie są przypadkiem restrykcyjne
    dla takich urządzeń?

    Taka gwoździarka ma 135 Jouli, a więc powyżej dopuszczalnych 17 Jouli.
    Nie trzeba mieć na nią pozwolenia jak na broń?
    https://youtu.be/7NUsybXHOkc

    WM