    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Date: Fri, 10 Apr 2020 13:42:21 +0200

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:
> [...]
    ickiem/13932-zawor-reczny-z-joystickiem-g-322a-06-3-
    2-nc.html

    >Tak mniej więcej.

    To najtanszy z oferty ... i chyba jednak nie najlepszy - ale moze sie
    nada, jesli bedzie silownik ze sprezyna powrotna.
    Czyli raczej 130zl, przynajmniej w tym sklepie.

    > Jest tego dużo, a jeśli ktoś już ma we fabryce
    >pneumatykę, to o taki niepotrzebny zawór przeważnie jest łatwiej,
    >niż o szprychę rowerową albo szpulkę od nici.

    A tu mozesz miec racje ... choc jak ktos tylko uzywa narzedzi,
    to moze nie miec silownikow, zaworow itp ...

    J.