    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    <5e905b9e$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 10 Apr 2020 14:28:28 +0200

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    ickiem/13932-zawor-reczny-z-joystickiem-g-322a-06-3-
    2-nc.html

    > To najtanszy z oferty ... i chyba jednak nie najlepszy - ale
    > moze sie nada, jesli bedzie silownik ze sprezyna powrotna.
    > Czyli raczej 130zl, przynajmniej w tym sklepie.

    Pierwsze guglnięcie dało mi to:
    https://allegro.pl/oferta/zawor-pneumatyczny-reczny-
    bistabilny-5-2-1-4-8934111623
    Czyli 69 złotych. Przyznam, że te pięć dych wziąłem z sufitu, na
    podstawie rzędu wielkości zapamiętanych cen. I dalej nie widzę,
    by ważną kwestię stanowiło 50, 69, 120 czy 130 zł. Tanio jest.

    > A tu mozesz miec racje ... choc jak ktos tylko uzywa narzedzi,
    > to moze nie miec silownikow, zaworow itp ...

    Po prostu mam rację. Jak się ma sporą instalację, to rozsądek
    podpowiada, by trzymać części zapasowe na miejscu. Zwłaszcza,
    że rodzajów tych klocków nie jest wiele. Poza tym pytający sam
    chciał narzędzie strugać. I zadał pytanie na takiej grupie.

    --
    Jarek