  • Data: 2020-04-14 15:00:57
    Temat: Re: Napęd pneumatyczny posuwisto zwrotny
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-14 o 14:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jarosław Sokołowski"  napisał w wiadomości grup
    l...

    > Akurat sporo tam jest z plastiku.
    >
    > Tak czy inaczej - nie wzbudza sie.

    > Tylko musisz stosowny mechanizm zrobic.
    > Albo i nie, bo bezwladnosc wystarczy :-)
    >
    > A na razie nikt wspomnial o takim mechanizmie.

    Nikt też nie wspomniał o rozdzielaczu sterowanym mechanicznym zegarem.
    Można nakręcić sprężynę raz dziennie i przełącznik precyzyjnie będzie
    zmieniał kierunki ruchu tłoka.
    Jak tłok się zatnie, bo np. wyłączą sprężarkę, to całość ruszy po
    uruchomieniu sprężarki i zmianie ustawienia rozdzielacza.

    WM