    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Napięcie ładowania stałego dla aku NiH?
    Date: Mon, 18 Feb 2019 18:32:14 +0100

    W dniu 2019-02-18 o 15:37, Pszemol pisze:
    > "cezar" <c...@t...pl.nospam> wrote in message
    > [..]
    >
    > Czyli nie czytałeś zbyt uważnie co napisałem :-)
    > No trudno, nic nie szkodzi.

    A ja mam jakiś telefon DECT Philipsa - w środku dwa eneloopy włożone po
    ładnych paru latach od poprzednich, a poprzednio trochę krócej działały
    NiMH firmowane przez Philipsa. Jakie parametry ładowania to ma to nie
    wiem, ale jakieś symboliczne na pewno. W sumie to parę modeli tak samo -
    działają i działają. Chyba pora już przestać z nich korzystać (dawno
    temu minęła). Sprawdź jakie napięcie mają Twoje baterie jak już zaczyna
    się sygnalizacja.

    Pozdrawiam

    DD