  • Data: 2016-06-26 01:26:19
    Temat: Re: Napięcie zasialania elektronarzędzi
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-26 o 01:08, AlexY pisze:

    > Wyższe napięcie to możliwość wyduszenia większej mocy czyli
    > silniejsza/szybsza wkrętarka oraz niższy prąd przy takiej samej mocy
    > czyli dłuższa żywotność akumulatora. Domyślam się że nie jesteś
    > elektrykiem/elektronikiem?

    Ano nie jestem.
    Ale żałuję, że moja wiedza w tym zakresie jest znikoma,
    bo zawsze mnie to ineresowało i chciałbym się tym zajmować hobbistycznie
    w wolnym czasie, którego nie mam.

    Znikoma, chociaż jak na przeciętnego obywatela to trochę wiem,
    bo udało mi się wyklepać kopię wzmacniacza audio "gain clone" na LM3875.