  • Data: 2010-08-11 21:47:56
    Temat: Re: Naprawa LCD skopometru Fluke
    Od: Andgro <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sylwester Łazar pisze:

    > Jest Pan pewien, że to celnicy?
    > Może już wyszedł od nadawcy w takim stanie.
    > A może firma wysłała inny wyświetlacz z wymontu?
    > Warto zadzwonić i się zapytać.

    Jestem pewien na 100%. Firma z USA mi już odpowiedziała. Sami byli
    zszokowani zdjęciami które im wysłałem z zapytaniem. Powiedzieli że u
    nich wyświetlacz po naprawie przechodzi jeszcze dodatkowy test i
    dodatkową inspekcję. Zresztą dają na usługę pół roku gwarancji. Z
    FedEx-u nikt by sie tym nie zajął, bo oni nie takie rzeczy transportują
    a poza tym czas - przesyłka ekspresowa.
    Na końcu paczka rafia w łapy celników. Jeśli trafi na normalnego,
    popatrzy na zawartość, naliczy VAT i tyle. A jeśli na jakiegoś idiotę,
    to będzie szukał narkotyków którymi nasączony jest papier pakowy.
    Wyświetlacz jest mój, bo go podpisałem przed wysyłką.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki