  • Data: 2010-08-12 17:48:11
    Temat: Re: Naprawa LCD skopometru Fluke
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik zenek napisał:
    > Tu nie chodzi o stan paczki ale jakosc odprawy.
    > Moze ty tego nie znaszale ja doskonale jak musialem zapierdalac 170km do
    > poznania zeby jedna pieprzona duperelke odebrac.

    Przesyłka zwykłą pocztą z USA. I to nie jedna a kilka na przestrzeni
    paru lat. Ostatnia dwa lata temu. Najpierw przychodzi list polecony z
    urzędu pocztowo-celnego w Poznaniu. Jest informacja o przesyłce,
    dokumenty samej paczki i prośba o kontakt telefoniczny. Dzwonię, pan lub
    pani mówi mi ile mam zapłacić, podaje rachunek. Wpłacam, zgodnie z
    sugestią telefoniczną przesyłam faksem kopię przelewu, i to co mi
    przysłali z moim dopisanym tekstem - prośbą o zwolnienie przesyłki +
    podpis. Za kilka dni paczka dociera do domu. Za pierwszym razem też
    chciałem jechać (około 150km) ale celnik mi to wybił z głowy, mówiąc że
    niepotrzebnie będę czekał w kolejce, tracił czas. Mogę to zdalnie
    załatwić. No to załatwiłem.
    Co do czasu wędrowania paczek, to 2 sierpnia została wysłana z Chin a 8
    odbierałem ją na poczcie :-) Mała paczka ale zdecydowanie większa niż list.
    Maciek