  • Data: 2017-10-08 09:59:00
    Temat: Re: Naprawa V560
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-07 o 22:01, m...@g...com pisze:
    > W sumie powinienem dodać ok. 50mV jest za mało na zakresie 1V, na zakresie 10V ,
    przy 9V pokazuje już tylko ok. 7.9 etc . ADC działa poprawnie, to coś wygląda jakby
    ujemne napięcie powodowało, że gubi te 50mV wzmacniacz różnicowy, jakby obciążał to
    właśnie wzmacniacz różnicowy, tranzystory też oczywiście sprawdziłem, wzmacniacz
    wyzerowałem , prąd wejściowy skompensowałem etc. Tranzystory 'zabezpieczenia'
    oczywiście wyrzuciłem ale to też nie to.

    A tą parę różnicową wymieniałeś? może się "rozjechały" im
    charakterystyki na początku, może gdzieś w emiterach jest potencjometr
    aby je skorygować.Właśnie znalazłem schemat, para wejściowa bf245 musi
    być dobierana, brakuje potencjometru do równoważenia ich, może spróbuj
    zamiast 2*47om dać 100om prka i regulować?
    --
    Pozdr
    Janusz