  • 31. Data: 2011-10-18 18:28:16
    Temat: Re: Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrz=?ISO-8859-2?Q?ebne?=
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-18 17:12, Massai wrote:

    > Anyway, jakbym miał z Tobą stłuczkę, i Ty byłbyś sprawcą, to widząc
    > Twoją polisę - z miejsca wzywałbym policję, i nie ma przebacz.

    To może lista TU przy których można pisać papier, a przy którch dzwonić
    po policję?

    1. InterRisk.

    Podobno Uniqa też unika;)

    Shrek.

  • 32. Data: 2011-10-18 18:45:04
    Temat: Re: Naprawa z OC sprawcy - czy sie pienie niepotrzebne
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Shrek wrote:

    > To może lista TU przy których można pisać papier, a przy którch
    > dzwonić po policję?
    >
    > 1. InterRisk.

    2. Warta
    3. Link4
    4. Generali czy jak im tam.

    Zresztą, wystarczy sprawdzić ceny. Jak ktoś ma OC nienormalnie tanio,
    to nie ma bata - musi bardziej krecić niż inni. Koszty obsługi klienta
    można minimalizować, ale nie stanowią one aż tak dużej części w cenie
    polisy.
    Zresztą te koszty obsługi klienta to także właśnie likwidatorzy, jak
    oszczędzają to jest ich mało i nie można się doprosić o oględziny.

    No i do listy można też dopisać tych którzy nie mają własnych działów
    likwidacji szkód, tylko korzystają z "wyspecjalizowanych" firm. Umowy z
    tymi firmami są tak skonstruowane, że taka firma musi kantować na
    wycenie.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 33. Data: 2011-10-18 18:54:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > To może lista TU przy których można pisać papier, a przy którch dzwonić po
    > policję?
    >
    > 1. InterRisk.

    2.PTU

  • 34. Data: 2011-10-18 19:03:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Oct 2011 18:28:16 +0200, w <j7k9f1$7hs$1@inews.gazeta.pl>, Shrek
    <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > To może lista TU przy których można pisać papier, a przy którch dzwonić
    > po policję?
    >
    > 1. InterRisk.
    >
    > Podobno Uniqa też unika;)

    A po co? Lepiej wypisywać te, które nie potwierdzają zdarzenia u sprawcy.
    Bo z defaulta to raczej każde (może oprócz PZU).

  • 35. Data: 2011-10-18 19:45:16
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-18 19:03, r...@k...pl wrote:

    > A po co? Lepiej wypisywać te, które nie potwierdzają zdarzenia u sprawcy.
    > Bo z defaulta to raczej każde (może oprócz PZU).

    Potwierdzanie nie jest chyba niczym niezwykłym i raczej nie chciałbym za
    bardzo mieć ubezpiecznia w firmie, której wystrczy przynieść kartkę z
    nieczytelnym podpisem i po zniżkach.

    Chodzi raczej o te które kombinują z wypłatami (też pewnie wszystkie).

    Shrek.

  • 36. Data: 2011-10-18 20:00:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Oct 2011 19:45:16 +0200, w <j7kdve$mh0$2@inews.gazeta.pl>, Shrek
    <u...@d...invalid> napisał(-a):

    > Chodzi raczej o te które kombinują z wypłatami (też pewnie wszystkie).

    Wszystkie, więc lista bez sensu.
    Co najwyżej można je postopniować.

    Dlaczego sonda "kiedy warto wzywać policję" jest bez sensu.

  • 37. Data: 2011-10-18 20:42:56
    Temat: Re: Naprawa z OC sprawcy - czy się pienię niepotrzebne
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Franc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bo mnie wkurzyli...
    > Jeżeli mogę już teraz, to tak chcę. Mogę wstawić auto już teraz do
    > warszatu
    > do naprawy. Warsztat skończy jak skończy.

    i tak właśnie zrób, bierz oczywiście auto zastępcze
    jak na razie polecam wypozyczauto.pl - mi od jutra na 7 dni dają auto
    bezgotówkowo - na koszt ubezpieczyciela (jeśli będzie w serwisie powyżej 7
    dni to będę musiał dopłacić i się sądzić z ubezpieczycielem.
    A do warsztatu na naprawę bezgotówkową przyjmą ci auto jeśli tylko masz
    papierek od rzeczoznawcy z ubezpieczalni - nie z kwotami tylko z tym co jest
    do roboty.
    Gorzej jak sprawca zmieni zdanie - bo ponoć może i wtedy będziesz się dłużej
    z tym pewnie bujał...
    Do mnie sprawca dzwonił jakiś tydzień po szkodzie - napisali do niego żeby
    potwierdził i przesłał moje dane - których mu nie podawałem (bo i po co?),
    zostawiłem mu tylko nr tel. (i to tylko dlatego że sam tego chciał

    Lukasz

  • 38. Data: 2011-10-18 21:25:51
    Od: PJ <p...@g...com>

    // w .de jeśli nikt nie jest ranny do zdarzenia nie woła się policji

    bzdura, brak rannych nie ma tu nic do rzeczy
    http://www.tuev-sued.de/uploads/images/1134987057287
    499092984/1_106.PDF

    //a na stacjach benzynowych sa w niedużej cenie (~10-15E) zestawy
    właśnie z aparatem jednorazowym, oświadczeniem i coś tam jeszcze jest
    (nie pamiętam -> chyba kamizelki odblaskowe)

    na allegro tez i co z tego ?

    P.

  • 39. Data: 2011-10-18 22:06:05
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 18 Paź, 17:12, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > Interrisk, wszelkie samopomoce itp. chłam.
    >
    > Anyway, jakbym miał z Tobą stłuczkę, i Ty byłbyś sprawcą, to widząc
    > Twoją polisę - z miejsca wzywałbym policję, i nie ma przebacz.

    Oczywiscie i mialbys do tego prawo ;-) Wybralem InterRisk, bo kumpel
    wyliczyl korzystne ubezpieczenie, a akurat tyle mi odpowiada. Wszelkie
    assistance itp "realizuje" we wlasnym zakresie.
    Mysle, ze raczej stluczki miec nie bedziemy - chociaz nie wiem, skad
    Kolega pochodzi - akurat poki co (odpukac) ja sprawca jeszcze nie
    bylem, wiec oby tak pozostalo ;P

    Pozdrawiam,
    Emil.

    GG: 5767314
    http://otomoto.pl/peugeot-206-zarejestrowany-zadbany
    -C21015595.html
    http://tablica.pl/oferta/goodyear-duragrip-185x65-r1
    4-nowe-letnie-IDjwBz.html

  • 40. Data: 2011-10-18 22:10:45
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 18 Paź, 18:45, "Massai" <t...@w...pl> wrote:

    > 2. Warta
    > 3. Link4
    > 4. Generali czy jak im tam.

    Moim zdaniem, gdybysmy zaczeli wnikac w szczegoly - to nagle okazaloby
    sie, ze na rynku nie ma ubezpieczyciela godnego zaufania. Kazdy z nich
    ma jakies niezaprzeczalne minusy, co czesto wynikalo tez na Grupie
    przy okazji roznych watkow.
    Aby nie zastanawiac sie, przy ktorym ubezpieczycielu wzywac policje a
    przy ktorym nie, a takze nie tworzyc zbednego flejma - zycze Szanownym
    Kolegom i Kolezankom (bo takowe tez tutaj zagladaja) oraz sobie
    przyslowiowej "szerokosci" ;-)