  • 101. Data: 2017-08-07 20:31:39
    Temat: Re: Narzekamy ze drogo...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-08-07 o 20:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I poczekac gdzies na parkingu w srodku Polski na nastepny ...

    I raczej nie będzie to parking czy dworzec klimatyzowany. :-)

    Pozdrawiam

  • 102. Data: 2017-08-07 21:59:32
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 05.08.2017 o 08:41, Cavallino pisze:

    > Żaden z członków mojej rodziny nie uważa kilkunastu godzin ciągiem w
    > samochodzie za relaks, wręcz przeciwnie.
    > Ja również.

    no patrz, a u mnie wszyscy, łącznie z dziećmi. Sam się im dziwię, bo ja
    na tylnym fotelu godziny nie chcę wysiedzieć (no może jakby mi bajkę
    włączyli to trzy ;)

    > O to właśnie chodzi.
    > A i 1200 lepiej rozbić na dwa dni.

    ale kierujesz sam czy masz zmiennika? Bo samemu już jest co jechać
    (zrobiłem niedawno 2000km "ciurkiem" i po tych 1200km już się nie
    chciało jechać, ale sam jechałem, nie było z kim pogadać...) ale ze
    zmiennikiem (takim nawet na godzinę-dwie) to mi jazda w ogóle nie
    przeszkadza.
    Dużo też zależy od auta, pamiętam jak po pracy wyjechałem do Chorwacji,
    wysiadłem przy plaży, przeszedłem się 10 minut i stwierdziłem że
    wróciłbym posiedzieć w aucie ;)

    Łukasz

  • 103. Data: 2017-08-07 22:14:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 16:51, Cavallino pisze:

    > Ale przez moje przystanki czy tak ogólnie piszesz?

    Trochę przystanki a trochę ogólnie, bo praktycznie ja jak pokonuję
    ok 1000km po niemieckich autostradach (do Kolonii, do Kopenhagi czy
    Amsterdamu)
    to jak się dokładniej przyjrzeć, to potrzebuję na to trochę więcej niż 8
    godzin
    (a to oznacza, że jadę wolniej i się nie męczę samym prowadzeniem samochodu)
    Ostatnio najczęściej jeździłem do Hanoweru - wyjeżdżam w niedzielę
    (jak się wyśpię czyli ok 9.00) i na miejscu jestem najczęściej ok
    16.00-17.00 - bez napinki - raz po jakimś święcie w Niemczech i po meczu
    Borusii Dortmund w Berlinie jechalem w tłumie tych żółtych samochodów
    :-) ok 9 godzin - a to raptem 600km z Wrocławia.

    > Bo to chyba logiczne, że długa jazda męczy.
    > Tyle że nie wszyscy potrafią się do tego przyznać, niektórzy wolą grać
    > supermanów.

    Każdy ma jakieś inne granice - na długie dystanse nie przejeżdżam
    raczej więcej dziennie niż 1200-1300km i to jedynie pierwszego dnia.
    I to jest niewiele więcej niż ty planujesz na 8 godzin.
    Drugiego dnia planuję już tylko 600-700km
    Nigdy nie jechałem trasy "od celu do celu" dłużej niż dwa dni.

  • 104. Data: 2017-08-08 04:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > zrobiłem niedawno 2000km "ciurkiem"

    rozwalisz sie kiedys...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 105. Data: 2017-08-08 04:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > I poczekac gdzies na parkingu w srodku Polski na nastepny ...

    W tym samym miejscu co na tych lodach byś siedział czekajac na noc...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 106. Data: 2017-08-08 12:07:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >W tym samym miejscu co na tych lodach byś siedział czekajac na noc...

    Niekoniecznie w tym samym, bo autobus musi najpierw dojechac do
    przystanku.

    No i ja poczekam do nocy i pojade dalej, a przy autokarze byc moze
    bede musial poczekac do rana i pojechac dalej ... w upale.
    A nie, nastepny to juz raczej bedzie mial sprawna klime :-)

    Rodzinka niestety cos takiego przezyla - lipcowy zar, a w autobusie
    awaria klimy.
    Okna nie da sie otworzyc, drzwi nie da sie otworzyc - tzn da, ale z
    otwartymi autobus nie ruszy.
    Jest sobota rano, serwis nie wiadomo gdzie, za to wiadomo, ze zaraz
    zamkna ;-)

    J.

  • 107. Data: 2017-08-08 18:20:14
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-08-2017 o 21:59, ddddddddddddd pisze:

    > ale kierujesz sam czy masz zmiennika?

    Nie ma różnicy, nawet jak pasażer tak nie chcę.
    To nie dystans na samochód i dzień.

  • 108. Data: 2017-08-08 18:23:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-08-2017 o 22:14, cef pisze:

> [...]
    > I to jest niewiele więcej niż ty planujesz na 8 godzin.
    > Drugiego dnia planuję już tylko 600-700km

    Czyli generalnie jeździmy podobnie, tyle że ja celowo robię zwiedzanie
    lub atrakcje po drodze i skrócenie dnia jazdy, a nie tylko jazda+nocleg.

    > Nigdy nie jechałem trasy "od celu do celu" dłużej niż dwa dni.

    Mnie się zdarzyło być w Grecji czy południu Albanii.

  • 109. Data: 2017-08-08 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > bede musial poczekac do rana i pojechac dalej ... w upale.
    > A nie, nastepny to juz raczej bedzie mial sprawna klime :-)

    A moze raptem 2-3 godzinki bo podstawią drugi?
    Jakis czas temu byłem w takiej sytuacji - Turcja i wycieczka. Wracamy i
    nagle autobus klekł. Turki w pol godziny podstawiły 3 inne, mniejsze,
    oczywiście klimatyzowane. da sie.

    To trzeba wołac drugi autokar.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 110. Data: 2017-08-09 07:04:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-08 o 18:23, Cavallino pisze:

    > Czyli generalnie jeździmy podobnie, tyle że ja celowo robię zwiedzanie
    > lub atrakcje po drodze i skrócenie dnia jazdy, a nie tylko jazda+nocleg.

    No tak, ale wtedy jesteś niejako w drodze trzy dni.
    Taki model jeżdżenia "postojowo-turystyczny"
    to ja preferuję już w kraju docelowym.
    Docelowo wolę przejechać w jak najkrótszym czasie.

    > Mnie się zdarzyło być w Grecji czy południu Albanii.

    Bywałem i dalej autem, ale nie jako cel bezpośredni
    tylko przy okazji.