  • 51. Data: 2017-08-03 19:41:43
    Temat: Re: Narzekamy ze drogo...
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-08-2017 o 18:25, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Stosuję obie metody. Ale nie robię tego spontanicznie.
    > Jak planuję, że jadę szybko z A do B

    Ale po co tak planować?
    Masochizm?

  • 52. Data: 2017-08-03 21:06:11
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:41 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Ale po co tak planować?
    > Masochizm?

    Ja wszystko planuję, takie hobby.

    TG

  • 53. Data: 2017-08-03 21:07:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 19:40 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Bo ja w zeszłym roku byłem dwa razy na greckich wyspach, razem z
    > wypożyczeniem (budżetowego) samochodu, oba razy zmieściłem się w 5 tys.

    Jak mam się przemieszczać "budżetowym" autem w pięć osób to wolę zostać w
    domu.

    TG

  • 54. Data: 2017-08-03 21:19:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 21:07 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

> [...]

    Byłeś 2 x 3 tygodnie?

    TG

  • 55. Data: 2017-08-03 21:27:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 21:19 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Byłeś 2 x 3 tygodnie?

    i pytanie pomocnicze - byłeś w lipcu/sierpniu?

    W moim przypadku różnica czerwiec/wrzesień versus lipiec/sierpień wynosi
    120% (willa + samolot + auto z wypożyczalni).
    Czerwiec/wrzesień dla mnie odpada, optymalna jest druga połowa lipca.

    TG

  • 56. Data: 2017-08-03 22:59:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Aug 2017 21:07:24 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Jak mam się przemieszczać "budżetowym" autem w pięć osób to wolę zostać w
    > domu.

    Ale nie 1700 km, tylko powiedzmy 100 dziennie :-)

    O ile w ogole az tyle .. choc znajomy mowi, ze pozyczyl auto na Krecie
    i przejechal 1000km ... niezly wyczyn :-)

    J.

  • 57. Data: 2017-08-04 16:09:49
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-08-2017 o 21:06, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Ja wszystko planuję, takie hobby.

    No to jak zaplanujesz z noclegami, poświęcisz więcej czasu na hobby. ;-)

    HINT: nie chodziło o to, że po co planować, tylko po co planować 2000 km
    jednym ciągiem?
    Ja też planuję letnie wyjazdy, zazwyczaj już od stycznia.
    Chyba że akurat saomolotem się leci, to wtedy lm tydzień przed.

  • 58. Data: 2017-08-04 16:17:09
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-08-2017 o 21:07, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Jak mam się przemieszczać "budżetowym" autem w pięć osób to wolę zostać
    > w domu.

    W 5 osób to trzeba to pomnożyć przed 2.
    Ale też nie przez cztery, tak jak sugerowałeś.

  • 59. Data: 2017-08-04 16:18:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-08-2017 o 21:19, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Byłeś 2 x 3 tygodnie?

    Nie.
    2*1 tydzień. - nie wysiedzę więcej niż tydzień w jednym miejscu.
    Ale leciałem samolotem, więc odpadał mi tydzień na przejazd. ;-)

  • 60. Data: 2017-08-04 16:19:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-08-2017 o 21:27, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > i pytanie pomocnicze - byłeś w lipcu/sierpniu?

    Oczywiście że nie, jeszcze mnie pogrzało, żeby w tak gorące miesiące
    ruszać się za Polskę.
    Nawet tutaj jest mi za gorąco.

    Czerwiec/wrzesień to jedyne sensowne terminy, nie licząc zimowych.