eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNastępne pytanie do speca od plazmy - Panasonic TX-P42X20E › Re: Następne pytanie do speca od plazmy - Panasonic TX-P42X20E
    From: t-1 <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Następne pytanie do speca od plazmy - Panasonic TX-P42X20E
    Date: Thu, 19 May 2016 15:05:05 +0200

    W dniu 19.05.2016 o 08:31, Artur T pisze:

    > Na razie wymieniłem ten największy (strasznie ciężko było go dostać) i dalej to
    samo. Spróbuję w tym tygodniu wymienić jednak wszystkie,
    > a potem wezmę się za pomiar napięć. Przy czym jak się nagrzeje to trzeba go
    wyłączyć przynajmniej na pół godziny, żeby uszkodzenie się pojawiło.

    Więc to nie kondensatory, tylko coś masywnego co się grzeje i trzyma ten
    stan pół godziny.
    Aż nie chcę myśleć, co może być najdroższego w telewizorze plazmowym a
    wydaje się wadliwe.
    Może test z nagrzaniem elementów telewizora przed włączeniem by coś
    wykazał? Tylko nie wiem czy ostrożnie suszarką czy raczej jakimś
    promiennikiem podczerwieni.