  • Data: 2018-02-09 10:26:20
    Temat: Re: Nauka programowania FPGA
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 lutego 2018 21:25:45 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Świat odchodzi od rysowania schematów [1]. To wynika z bardzo wielu
    > przyczyn ale najwazniejsze to jest niemożność stosowania technik
    > zapewniania jakości na takim designie. W zasadzie profesjonalny hardware
    > produkuje się obecnie *wyłacznie* za pomocą opisu który pozwala na
    > stosowanie annotacji, śledzenia wymagań, unit testowania (i kilku innych
    > poziomów testowania), pracy w grupie, systemów kontroli wersji,
    > wykrywania regresji, automatycznego lintowania itd. Rysowanie schematów
    > jest marginesem do projektów migania diodami. To ślepa uliczka.
    >
    > [1] Nie wyssałem tego z palca.

    Najdelikatniej jak umiem.. Nie pisz skąd te bzdury wyssałeś :)

    Efektem owych bzdur są gnomy "inżynierskie", które nie rozumieją podstaw
    elektroniki.. Baa.. Mało tego, mają tytuły mgr i nie mają bladego pojęcia jak działa
    dioda. O doborze parametrów owej nawet nie warto wspominać. Dalej.. Nie żartuję!!
    Kontrola wersji, regresja.. O czym Ty gościu p........ ?

    Jednym z wymogów ISO coś tam, coś tam.., jest powywieszanie w firmie banerów " Jakość
    jest naszym motto..". Treść chyba inna, ale sens jest dokładnie taki..

    "PZPR PRZEWODNIĄ SIŁĄ NARODU"

    Da się "elektronikom" wyprać mózg? Chyba tak...