eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia -LLU › Re: Netia -LLU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Netia -LLU
    Date: Wed, 6 Oct 2010 13:18:10 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 48
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <4cac2212$1@news.home.net.pl> <i8h9jh$5bq$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213-238-70-194.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1286371090 3176 213.238.70.194 (6 Oct 2010 13:18:10 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Oct 2010 13:18:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232302
    [ ukryj nagłówki ]

    brum napisał:

    >> Proszę napisać czy mam składać jakąś pisemną reklamację do Netii, bo z
    >> konsultantami to szkoda gadać, "bo takie są ustawienia i już..."
    >
    > temat jest chyba szarostrefowy
    > nie wiem, czy zla sygnalizacje mozna podciagnac pod "niewlasciwe
    > wykonanie uslugi telekomunikacyjnej"

    Myślę, że można. A nawet jak nie można, to trzeba.

    >> Czy też Netia to jakieś dziadostwo... ?
    >
    > najwidoczniej wciaz sie ucza
    > moze napisz do prezesa netii i opisz dokladnie problem ?

    Potrzebowłem niedawno numeru stacjonarnego (głównie do połączeń
    przychodzących). Ponieważ zauważyłem na rynku nowego operatora,
    co to z nim wcześniej nie miałem do czynienia, a który wygląda
    obiecująco, więc postanowiłem sprawdzić. Zapłaciłem za dziesięć
    lat z góry i rozpocząłem testy. Szybko się okazało, że jak dzwonię
    z komórki Ery, to przeważnie się dodzwaniam, ale czasem jest
    sygnał zajętości, a czasem -- o zgrozo -- komunikat "nie ma takiego
    numeru".

    Interweniowałem (pisemnie, mailowo) u operatora. Sprawę potraktowali
    poważnie, szybko udało nam się wspólnie wyeliminować pierwszy błąd
    (zajętość). W sprawie drugiego błędu dało się ustalić, że wywołania
    w ogóle nie dochodzą do sieci operatora, więc kto inny kłamie w sprawie
    nieistnienia mojego numeru. Rozmowy z Ery operator dostaje tranzytem
    z TPSA -- tyle mi jeszcze powiedzieli. Zatem winny musi być któryś
    z tych dwóch.

    Złożyłem reklamacje w Erze -- bo mogłem, to mój operator, a z TPSA
    nie mam nic do czynienia, więc nie mogłem. Zajęli się od razu, ale
    widać było, że mało poważnie. Coś chyba marudzili jak zwykle, że
    rozwiązanie wymaga czasu i dali sobie na to tydzień. Ale chyba nic
    nie robili, wychodząc z założenia, że może samo się naprawi. Jak się
    nie poprawiło, to wysłałem skargę do UKE. Odpowiedzieli natychmiast
    i zapowiedzieli interwencję. I jak zapowiedzieli, tak chyba zrobili.
    Bo wszystko świetnie działa już trzeci miesiąc.

    Morał z tego taki: interweniować gdzie się tylko da. I obok tego moje
    zdziwienie, że operator sam wcześniej nie sprawdził i nie interweniował
    w UKE.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: