  • 11. Data: 2010-04-14 10:33:20
    Temat: Re: Netia jak z jakością łącza operatorskiego?
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

    > To potwierdzam w całości. Czeka się tygodniami i bez zadymy to nawet aż
    > słońce zamieni się w supernową.
    > Ostatnio ważną dla nas sprawę musieliśmy zrobić przez znajomego kolegi
    > który znał tego co mógł to zrobić. Podwyższanie statusu, interwencje u
    > opiekuna, maile, telefony nic nie pomagało.

    I to chyba dookreśla Netię, jako stronę "operatorskiego" kontraktu B2B?

    Pozdrawiam,

    --
    ---
    Zboj (Piotr Marciniak)

  • 12. Data: 2010-04-15 08:08:03
    Od: none <n...@n...pl>

    Zboj wrote:

    > I to chyba dookreśla Netię, jako stronę "operatorskiego" kontraktu B2B?
    >
    > Pozdrawiam,

    potwierdzam

  • 13. Data: 2010-04-15 15:54:50
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > potwierdzam

    I ja rowniez, ale podejrzewam ze te wszystkie komentarze negatywne i tak nie
    przekonaja autora watku bo zapewne dla niego liczy sie tylko cena.

  • 14. Data: 2010-04-15 19:58:30
    Od: wm <...@w...pn>

    Jeśli tylko cena i mu nie przeszkadza lub potrafi sobie poradzić z tym
    bałwanieniem w Netii to może mieć nawet rację.
    Do 100mbit/s nic ciekawego nie zaproponują ale znajomy który kupił u
    nich niedawno kilkaset mbit/s twierdzi, że cena była bardzo atrakcyjna.

  • 15. Data: 2010-04-16 08:21:46
    Od: "Zboj" <z...@m...dot.pl>

> [...]
    > Do 100mbit/s nic ciekawego nie zaproponują ale znajomy który kupił u nich
    > niedawno kilkaset mbit/s twierdzi, że cena była bardzo atrakcyjna.

    Po części to cenowa odpowiedź na warunki projektu KIKE. Projekt jest młody,
    więc dojrzewa, ale w przyśpieszonym tempie. Warto jednak sprawdzić dostęp do
    węzłów w Polsce, bo można w nich poszukać dostępu do rozsądnych cen w
    wariancie zarówno członkostwa w KIKE, jak i bez niego. Strona
    www.tanie-lacze.pl powolutku się rozwija i pewnie na dniach będą dane o
    wszystkich aktualnych węzłach, nie tylko węzłach B i C na mapce.

    Pozdrawiam,

    --
    ---
    Zboj (Piotr Marciniak)

  • 16. Data: 2010-04-16 08:58:15
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Zboj pisze:

> [...]
    > www.tanie-lacze.pl powolutku się rozwija i pewnie na dniach będą dane o
    > wszystkich aktualnych węzłach, nie tylko węzłach B i C na mapce.

    Nie znam obecnych cen Netii, ale w Łodzi 2 lata temu przy łączach rzędu
    100Mbps i braku infrastruktury do klienta cenowo byli bezkonkurencyjni.

    A co do awaryjności... Wczoraj między 22:18 a 22:32 coś zamieszali z
    trasami do TP (albo nie rozgłaszali w ogóle, albo rozgłaszali trasy
    przez zagranicę - w obu przypadkach przełączam ruch na inne łącze, więc
    chwilowo monitoring nie pozwala mi rozróżnić tych sytuacji).

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org