    From: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Netia wykupuje pro-futuro
    Date: Wed, 24 May 2006 23:54:21 +0200

    >UUU, kolego kupe firm to stosuje - moze nie jest to juz najnowsza
    >technologia ale poki co sie sprawdza. Choc powstala w czasach gdzie lacza 8
    >Mb/s to bylo marzenie.
    >
    >ale przynajmniej jest to legalne rozwiazanie, wielu operatorow (nie wiem
    >czy ich mozna tak nazwac) dziala na sprzecie za kilkaset zlotych, do tego
    >nielegalnym na rynku polskim. Ciezko nazwac to konkurencja, to tak jakby
    >prownywac recznie szyty garnitur z masowka z Chin.

    Stosuje stosuje i niech stosuje nadal ;-)
    Nie przesadzaj z tymi Chinami. Tu jest raczej problem polskiego prawa.
    U nas uwolniono 2,4 GHz w momencie gdy na swiecie trzepano juz legalne
    sieci na 5 GHz.

    >Mowisz chyba tylko o LMDS gdzie wezly sa po ATMie i rzeczywiscie tak jest
    >ze 100% sie nie wyciagnie.
    >Ma radiolach ethernetowych takich problemow byc nie powinno.
    >Jest na to sposob powinni ustawiac duzo wieksze paramerty tak aby uzyskac
    >wartosc z przeliczenia kalkulatorowego.
    >Tez uwazam ze ograniczenia wynikajace z protokolu nie powinny przekladac
    >sie na uzytkownika koncowego.

    Nie nie o to mi chodzi .. opisalem to we wczesniejszym poscie ...
    ... wiadomo Ci o kim mowa wiec mozesz zweryfikowac moje informacje ;-)

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat