  • Data: 2006-05-25 19:45:45
    Temat: Re: Netia wykupuje pro-futuro
    Od: "zasiu" <z...@w...gower.peel> szukaj wiadomości tego autora

    > niekoniecznie
    > u mnie era placi "za dach" majac na nim 2 btsy + 4 anteny sektorowe
    > a nikt w spoldzielni nie wie nawet jak tam prad dociagneli i skad

    No, ja miałem na myśli budynki "telekomunikacyjne", jak np. LIM/Wawa czy
    Poltegor/Wroc.

    Z ciekawostek, niepotwierdzonych niestety: słyszałem, że jeden z operatorów
    GSM bodajże w Wawie ma bazówkę w wynajętym specjalnie na ten cel
    mieszkaniu:-) Fidery podobno pięknie sobie schodzą z dachu do mieszkanka.
    Ciekawe, jakie rachunki za prąd tam przychodzą:-)

    pozdr
    sz