    From: "Sempiterna" <r...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Netia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
    Date: Fri, 26 Jun 2009 00:22:49 +0200

    Użytkownik "Karol Nawrot" <k...@a...gwshm.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:h20msi$pgk$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Wiesz, cos w tym jest. Najgorsze jest w tym wszystkim to, ze osoby, z
    > ktorymi rozmawiamy sa tak naprawde niczemu nie winne - bledy - w
    > wiekszosci przypadkow - popelnia "backoffice". Dlatego uwazam, ze w
    > infoliniach powinna byc opcja - "Jesli chcesz krzyczec, nacisnij 9". I
    > powinien zglaszac sie czlowiek, ktoremu moznaby powiedziec, co mamy na
    > mysli. ;-) Bo wyzywanie sie na konsultancie, ktory z nasza sprawa
    > spotyka sie 1 raz w zyciu jest bez sensu...

    Podobne odczucia miałem nie tak dawno wobec Sferii - wyszedłem na spacer
    z psem, poruszając się w obszarze o promieniu ok. 60-70 metrów,
    rozmawiałem jednocześnie ze znajomym. Przeszedłem W SUMIE ok. 400 metrów
    i w telefonie, już się w domu znalazłem, usłyszałem "pyp pyp pyp",
    następnie za niedługi czas bełkotliwym głosem, tylko raz więc nie
    zdążyłem się wsłuchać (ale wiem, co poszło), oznajmiło mi coś, że
    przekroczyłem strefę. A według regulaminu mam do dyspozycji obszar o
    promieniu CONAJMNIEJ 500 metrów, czyli może być więcej. Drugi raz na
    Mokotowie, akurat kończyłem rozmowę, ale też, przeszedłem w sumie ok.
    300 metrów... na szczęście nie zdążyło mnie "rozwalić"... miałem chęć
    kogoś zdecydowanie opiertentegodolić. Konsultant bełkotał coś, że raz to
    będzie 600 metrów, a raz znacznie mniej... I pretensje mam do niego nie
    o to, że kolokwialnie mówiąc, pierdolił bzdury, ale że się nie poczuł do
    przeproszenia i miał mnie, ogólnie mówiąc w moim pseudonimie użytym w
    kolokwialnym znaczeniu. Bardzo by mi się wtedy przydała opcja
    pokrzyczenia sobie do gościa...

    Odnoszę wrażenie, że to taka polska przypadłość (choć nie mówię, że w
    innych krajach tak nie jest), że upierdolić abonenta, a ten się jeszcze
    ma kajać. Zauważyłem pewne też niewielkie podobieństwo do firm
    windykacyjnych... (najlepiej abonencie, abyś nie wiedział o co chodzi,
    co się dzieje, a im bardziej nie wiesz, tym bardziej tobą zmanipulujemy
    i wycyckamy, wydutkamy, nastraszymy, etc...)