  • Data: 2014-01-30 23:11:20
    Temat: Re: Nexus 5 - kolejne kłopoty
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-30 20:33, atm pisze:

    > Sa w wersji bezplatnej, ja mam pelna. Program chodzi bezblednie a do
    > tego zachowuje przypomnienia na belce (wyciszone) rowniez po restarcie
    > telefonu.

    Zobacz co znalazłem:

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kl
    inker.android.messaging_donate

    Właśnie zainstalowałem i testuję. Rewelacyjna i nowoczesna. Jednakże już
    znalazłem usterkę - wywala się przy próbie shere'owania zdjęcia z
    galerii jeśli pochodzi ono z profilu Google Plus. Znów muszę pisać do
    programisty... :-/

    Jednakże jako aplikacja SMS/MMS jest super.

    Marek