    From: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Nie lubimy darmowego netu?
    Date: Sat, 09 Jul 2011 09:49:34 +0200

    W dniu 2011-07-08 20:41, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Uwazam, ze nalezy walczyc z takimi inicjatywami JST ...

    Weź mi nie wyjeżdżaj z JST, bo mnie zaraz diabli wezmą na samą myśl.
    Otóż wbrew temu co twierdzi w szumnym wywiadzie pani AS
    www.przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/moja-wojna-o-int
    ernet
    megaustawa doprowadziła do wypaczeń, które poprzez działania JST
    wspierane przez UKE niszczą lokalny rynek. Co gorsza, sam UKE uchyla się
    od zajęcia jednoznacznego stanowiska w sprawie. Nie czuję się
    upoważniony do cytowania tutaj wypowiedzi jednego z naszych kolegów na
    temat 45 milionowego kontraktu, gdzie podłączenie socjalnego internetu
    przez JST kosztowało 50k PLN per capita. Który komercyjny operator
    pozwoli sobie na taki capex przy pozyskaniu klienta? Ale JST da radę, i
    jeszcze pieniądze z UE za to weźmie przez kilka lat. OTAKE chodziło?
    Niewydajemniesię. [----] ustawa o kontroli publikacji i widowisk.

    --
    Ślązak