  • Data: 2014-09-01 19:41:05
    Temat: Re: Nie ma to jak chmura
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-01 19:32, Pszemol wrote:
    > "atm" <...@v...pl> wrote in message

    obe-wykradzione-dane-uzytkownikow.html

    at=4&newsid=1521
    tkownikow-ubisoft-9788/

    > Nie skacz z jednej skrajności w drugą.
    > Ja nie twierdzę że ogólnie sieć jest kolebką bezpieczeństwa.
    > Być może rzeczywiście włamano się do iDrive inną metodą niż zgaduję.
    > Ale ponieważ nie wiemy co się stało nie rzucajmy błotem na Apple
    > bo nie wiemy czy słabe hasła nie były za to odpowiedzialne...

    Ale ja nie tego nie robie, czy takie sformulowanie jest wg Ciebie
    rzucaniem blotem w Apple?
    "Dokladnie i takie przypadki pokazuja wyraznie, ze trzeba byc naiwnym
    ufajac zapewnieniom usugodawcow o zastosowanych zabezpiecznieniach. "
    Linki, ktore podalem powyzej tylko potwierdzaja to co wlasnie
    przytoczylem, czyz nie?

    > Sam fakt, że Apple nie ostrzegł innych użytkowników o potencjalnym
    > włamaniu do iDrive może świadczyć o tym, że przypadek o którym
    > mówimy dotyczył kilku konkretnych kont i pochodził właśnie z odgadnięcia
    > słabego hasła...

    Apple nie ostrzegl rowniez uzytkownikow o tym, ze sprzedawal przez kilka
    lat wadliwe ladowarki a jednoczesnie pietnowal chinskie podrobki.

> [...]
    > To że się na komputerach znam i wiem czego nie warto robić
    > pomogło mi i mojej rodzinie że nie mamy haseł "1234" ani "Adam68"
    > czy pinów "1968" do kart bankomatowych ale czy wszyscy są tacy
    > uważni? Nie sądzę... Ludzie naprawdę czasem są z serca dobzi i nie
    > wierzą że są na świecie bandziory chcący Cię ograbić i widzą piny,
    > hasła czy klucze jako fanaberie adminów i banków - coś co jest
    > zarazą i przeszkodą w używaniu konta a nie coś użytecznego
    > i często walczą z adminami aby hasła były łatwe i pin można było
    > zakodować jako 4 takie same cyfry lub 4 cyfry w kolejności :-)))

    Sam zauwazyles, ze dobrzy byloby sie wstrzymac z komentarzami i
    rzucaniem blotem a jednoczesnie przyjmujesz posade adwokata Apple, hmmm :]