  • Data: 2019-03-25 16:27:33
    Temat: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-25 o 14:37, alberciq pisze:

    > Że poprzednią prognozę miałeś z kapelusza i przyszło wyrównanie.
    > Zobacz stan licznika czy się zgadza z fakturą.
    > Przypomnij sobie czy rok temu był ktoś odczytywać licznik?

    Nie wiem kiedy czytają bo liczniki na klatce.

    Ale Twój mail skłonił mnie do przejrzenia faktur od 2016 (jakoś sam na
    to nie wpadłem - wystarczyło mi, że kwoty 1300 za prąd to nigdy w życiu
    nie widziałem, aby przyjąć, że coś na pewno musi być bardzo poważnie nie
    tak).

    W przejrzanych fakturach najwyższa była na 590zł. Średnia to około 450zł.
    Ale ostatnie 3 były wyraźnie niższe.

    Rzeczywiście mogło się nazbierać na wyrównanie.

    Tylko jakim cudem błędna prognoza. Rozumiem na początku (20 lat temu),
    ale teraz, gdy sytuacja jest już ustabilizowana.
    Musiał być błędny odczyt i w następstwie błędna prognoza. Tylko jak
    błędny odczyt. Myślałem, że już to wszystko mają odczytywane
    automatycznie. Liczniki wody czytają radiowo. Te za prąd powinno być
    łatwiej bo jest i zasilanie i kable.

    Dzięki grupo - uspokoiliście mnie :)

    Stan licznika pewnie sprawdzę, ale nie jest to już przerwanie na
    najwyższym priorytecie :)
    P.G.