  • Data: 2019-03-25 18:29:36
    Temat: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-25 o 17:11, d...@w...pl pisze:
    > co oni z tym prądem robią, że mają takie dopłaty?
    > Ja płacę ok. 125zł/mc, wliczając płytę ceramiczną (gazu na szczęście nie mam).

    Przykład na co można marnować prąd.
    12 lat temu syn dostał od kolegów na mikołajki żywego żółwia no i go
    mamy :(.
    Siedzi w akwarium. Od rana do nocy włączona lampa z grzejną żarówką 60W
    (bo musi mieć możliwość wygrzewania się) i cały czas grzałka 100W (bo
    woda ma mieć chyba 28..30 stopni). Zakładam, że grzałka średnio bierze
    50W (bo termostat).
    OIDP jak kiedyś szacowałem to wyszło mi, że sam tylko żółw to już 50zł
    miesięcznie za prąd.
    P.G.