  • Data: 2019-07-14 12:53:58
    Temat: Re: Nie mam czasu a tu kolejne przerwanie
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-18 o 14:34, Kris pisze:
> [...]
    polecą głowy w marketingu, to przecież temat tabu, że od nowego roku ceny polecą w
    górę na maxa (w której to firmie wyleciał już jakiś wysoki dyrektor za odpowiedź, że
    on o ustawie pinokia to jeszcze nie słyszał? - może w enei, oni w ogóle akwizycję
    nowych klientów spoza swojego obszaru dystrybucji do stycznia wstrzymali).
    mieć tylko rozliczanie miesięczne - i cały zysk zjada ta opłata handlowa. Wariant z
    "fachowcami" marny, lepszy już z kuponem na 200zł do sklepu energi, coś się
    przynajmniej zwróci, bo "fachowców" to można mieć za darmo z banku.

    > Wylatkowo perfidna ta "promocja"
    > Na najbliższe 24 miesiące proponują obniżkę ceny prądu o 0,2% przez najbliższe pół
    roku, przez następne półtora roku podwyżkę o ok 25%, plus dodatkowo co miesięczną
    opłatę handlową 17zł
    > A skoro tak na siłę namawiają na wiązanie się umowami terminowymi z gwarancją ceny
    to pewnie nie przewidują jednak wzrostu cen prądu

    Pewnie że nie, a jak będą to symboliczne, a z tą opłatą handlową to
    jeleni szukają.

    --
    Janusz