  • Data: 2002-05-07 21:55:56
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Proteus <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    vrv <v...@a...pl> napisał(a) w wiadomości news:3CD78D93.B4EE5FAE@ama.pl:

    > Wg mnie natomiast psim obowiazkiem moderatora jest utrzymywanie ciaglosci
    > moderowania grupy

    Nie tyle obowiązkiem, co powinnością.

    > - czytania nawet tych 50 postow dziennie

    Nie. Moderator sam ustala swoje tempo pracy. Skoro nie może częściej niż to
    robi, to znaczy że nie może. Koniec.

    > - i wrzucenia lub tez nie na grupe.. - zglosil sie, wiec niech dobrze
    > wykonuje swoja prace,

    1. Z tego co widzę, to Piotr dobrze wykonuje swoją pracę.
    2. Może Piotr nie ma ochoty moderować, a robi to ponieważ nie znalazł się
    nikt na tyle kompetentny, chętny do tej niewdzięcznej roboty i dysponujący
    odpowiednią ilością wolnego czasu, by mógł go zastąpić?

    > a jak se chlopak nie radzi to niech spada do lopaty - tam nie ma
    > przestojow.

    Zatrudnij go na etat, opłać należycie, to wtedy będziesz mógł mieć jakieś
    roszczenia i wymagania (oczywiście w godzinach pracy).
    I _wtedy_ będziesz mógł odsyłać ludzi do łopaty.
    Teraz twoje roszczenia są troszkę śmieszne.

    --
    Wojciech "Proteus" Bańcer
    p...@p...pl