  • Data: 2010-07-18 09:54:13
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Wnioski? Z w miarę regularnej aktywności na grupie i jej lektury.
    > Katanka nie raz dał do zrozumienia, że lubi ostro pojeździć.

    Tak, to prawda. Od czasu do czasu uwielbiam ostrzej pojechać, ale też uważam, że
    jeżdżę bardzo bezpiecznie. Prawko od 1997 roku i do tej pory tylko 4 mandaty
    (stop, parkowanie, telefon i prędkość). Nigdy nie mialem wypadku ani stłuczki z
    mojej winy. Myslę, że to bardzo dobry wynik jak na 13 lat ciągłej jazdy
    przeróznymi samochodami (było tego kilkanaście od 126p po terenową Kię Asię)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!