  • 1. Data: 2010-07-17 10:14:11
    Temat: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    No i wczoraj ASO mnie nieco przeraziło :) Dałem oponę z balonem do wymiany, a
    przy okazji powiedzialem że mają wszystko sprawdzić, bo pierdzielnąłem zwłokami
    auta o glebę. No i zaczęli sprawdzać, co jeszcze mnie czeka:

    - dwie felgi przednie są kwadratowe i do wymiany. Prostowanie nic nie da.
    - geometria rozkalibrowana do zrobienia
    - urwałem jakąś osłonę pod autem

    Na szczęście reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki. Wszystko robię z
    AC, więc w przyszłym roku mnie czekają nieco mniejsze znizki ;)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-07-17 12:46:59
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, są i inne uszkodzenia ...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-17 10:14, Katanka pisze:
> [...]
    >
    > Na szczęście reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki. Wszystko
    > robię z AC, więc w przyszłym roku mnie czekają nieco mniejsze znizki ;)

    Nie obraź się, ale dorwałeś się do mocnego wózka i Cię fantazja trochę
    za bardzo ponosi. Póki co, cierpi tylko sprzęt. I oby sfera cierpień się
    nie poszerzyła.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-07-17 13:21:59
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-17 10:14, Katanka pisze:

    > Na szczęście reszta opon jest ok, tylko w jednej pękły druciki. Wszystko
    > robię z AC, więc w przyszłym roku mnie czekają nieco mniejsze znizki ;)

    Ac jest po to, żeby z niego korzystać. Nie rozumiem ludzi którzy z
    własnej kieszeni kupują super tanie zamienniki reflektorów za 300 zł aby
    zaoszczędzić 350 na przyszłej składce.

  • 4. Data: 2010-07-17 13:36:19
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > - dwie felgi przednie są kwadratowe i do wymiany. Prostowanie nic nie
    > da. - geometria rozkalibrowana do zrobienia - urwałem jakąś osłonę pod
    > autem

    Jakoś nie chce mi się wierzyć w te "kwadratowe felgi nie do
    wyprostowania" czego nie poczułeś sam podczas jazdy.

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-07-17 15:14:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jul 2010 13:21:59 +0200, CUT wrote:
    >Ac jest po to, żeby z niego korzystać. Nie rozumiem ludzi którzy z
    >własnej kieszeni kupują super tanie zamienniki reflektorów za 300 zł aby
    >zaoszczędzić 350 na przyszłej składce.

    A ja nie rozumiem ludzi ktorzy wola zaplacic 350zl za polise niz 300zl
    za naprawe :-) No chyba ze dobre reflektory kosztuja 1000zl.

    Ale i tak moze sie oplacac - teraz 350, za rok 350, za kolejny znow
    350 - i sie uzbieralo.

    A jeszcze moze sie okazac ze jako szkodowy tracisz tani pakiet i
    bedzie cie to kosztowalo od razu 800, albo za rok zmienisz auto i
    dzieki znizce moglbys zaoszczedzic 500 ..

    Oczywiscie mozna to potraktowac jako test, zglosic, zobaczyc jak
    wyglada obsluga klienta .. i wyprowadzic przed powazna szkoda :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-07-17 16:08:50
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Nie obraź się, ale dorwałeś się do mocnego wózka i Cię fantazja trochę
    > za bardzo ponosi.

    Fajnie, ale to uszkodzenie nie było wynikiem mojej jazdy, tylko mojej żony.

  • 7. Data: 2010-07-17 16:09:50
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > Jakoś nie chce mi się wierzyć w te "kwadratowe felgi nie do
    > wyprostowania" czego nie poczułeś sam podczas jazdy.

    Dziś mi założyli nową oponę na te felki, na wtorek będa nowe, to te będę mógł
    pooglądac. co pozostanie? Na złom oddać i może 100zł mi się zwróci. bo jak są
    mocno kwadratowe, to pewnie prostowanie nie da nic.

  • 8. Data: 2010-07-17 19:50:48
    Temat: Re: Nie tylko balon z opony, sš i inne uszkodzenia ...
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-17 15:14, J.F. pisze:

> [...]
    > za naprawe :-) No chyba ze dobre reflektory kosztuja 1000zl.
    >
    > Ale i tak moze sie oplacac - teraz 350, za rok 350, za kolejny znow

    Tak tylko fabrycznyreflektor (np Valeo) świeci kilka razy lepiej niż
    jakaś podróba (np DEPO który kosztuje średnio 30% ceny oryginału). Ale
    jak ktoś lubi być cwany to niech "oszczędza" ;)

  • 9. Data: 2010-07-17 19:52:20
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-17 16:08, Katanka pisze:

    > Fajnie, ale to uszkodzenie nie było wynikiem mojej jazdy, tylko mojej żony.

    Masz ostrą żonę ;)

  • 10. Data: 2010-07-17 19:54:32
    Od: CUT <C...@C...pl>

> [...]

    jakaś podróba (np DEPO który kosztuje średnio 30% ceny oryginału). Ale
    jak ktoś lubi być cwany to niech "oszczędza" ;)

    PS. Pomijam sytuacje w których zakup oryginalnego reflektora wiąże się
    ze szkodą całkowitą ;p