  • Data: 2017-06-30 06:15:40
    Temat: Re: Niedroga sonda prądowa do oscyloskopu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:oj38cv$das$1@dont-email.me...
    > Ano sondę prądową Tektronixa TCP202!
    >
    > Pasmo DC do 50MHz, zakres pomiarowy do 15A. Idealnie :-))

    http://www.tek.com/sites/tek.com/files/media/media/r
    esources/TCP202_Current_Probe_Datasheet_51W-10736-7.
    pdf

    > Jedyny problem jest taki, że sonda ta była zasilana wprost z oscyla: obok
    > BNC ma ona 7 szpilek pozłacanych, 3 po jednej stronie, 4 po drugiej. Z
    > manuala wynika, że ten standard to "TEKPROBE Interface"...

    Ponieważ mamy w firmie oscyle marki Agilent, pomyślałem że
    może lepiej będzie wymienić tą moją sondę Tektronixa na sondę Agilenta
    zamiast kombinować z przystawkami czy też zasilaczami...

    Analogiczna sonda ze stajni HP/Agilenta a teraz Keysighta to bedzie to:
    http://www.keysight.com/en/pd-2202912-pn-1147B/50-mh
    z-15a-ac-dc-current-probe?nid=-32553.1035021&cc=US&l
    c=eng

    Podoba cena, podobne parametry - pasujące do mojego oscyla gniazdo :-)

    Może ktoś ma taką się chce zamienić na wersję Tektronixa? ;-)