  • Data: 2014-02-20 09:00:41
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Można przyzwyczaić się do wszystkiego. Jeżeli ktoś taki manewr widzi raz
    > na pół roku, może być w szoku.

    Ja w szoku nie jestem.
    Ale za kazdym razem jak coś takiego widzę, to uważam, ze własnie za takie
    rzeczy należy kierowców karać a nie za jakieg głupie 63/50...
    A jak jeszcze widać, ze kierowca roni takie "błedy" co chwile to warto
    sprawdzic, czy wszystko z nim ok.

    > "W ciągu ostatnich 17 lat w Polsce zdarzyło się prawie milion wypadków
    > drogowych, w których zginęło ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało
    > rannych. Dziennie w wypadkach ginie średnio 15 osób, a 160 zostaje
    > rannych."
    >
    > Kogoś to szokuje? Statystyki nie szokują. Nad nimi przechodzi sie do
    > porządku dziennego. Manewr może szokować. Nachlany wpadający na chodnik
    > w grupę osób szokuje. Liczby nie szokują. Bo gdyby szokowały, codziennie
    > powinniśmy mieć żałobę narodową.

    Nadal nie wiem jak odnieść tę statystykę do pojedynczej sytuacji na którą
    możemy zareagowac.
    Alb odwracając pytanie - dlaczego nie reagować na jednostkową syuację?
    Bo statystyka pokazuje, ze zdarza sie to czesciej?