eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawa › Re: Nieudana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <X...@1...0.0.1>
    <X...@l...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1on0ju2orzrht$.hog02fzwmy6c$.dlg@40tude.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <oiovvl$rag$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <oit25d$lg9$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <59527bdf$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <595288e7$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    From: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>
    Date: Wed, 28 Jun 2017 14:07:56 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.2.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <595288e7$0$5154$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <59539c1d$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 212.75.108.214
    X-Trace: 1498651677 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 648 212.75.108.214:51807
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609044
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-06-27 o 18:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2017-06-27 o 12:00, Budzik pisze:
    >>>>> Nie, paliwo dochodzi leci jak głupie.
    >>>>> Filtr paliwa tez wymieniony.
    >>>>> Sprawdzone - problemem jest prad na sterowniku na wejściu do pompy.
    >>>>> Idzie za niski przez co otwiera sie zby słabo.
    >>>
    >>>> Co to znaczy za niski prąd? Czy ma być 12V a dochodzi tylko np. 8V
    >>>> (bez obciążenia/pod obciążeniem)? Czy też pompa potrzebuje 1A, a ECU
    >>>> jest w stanie podać tylko 500mA?
    >>>
    >>> W sensie ze prąd steruje otwarciem, i np. maks otwarcie to 12V a on
    >>> daje 3V
    >>> i nie otweira.
    >
    >> Kumaty elektryk/elektronik powinien potrafić to sprawdzić bez
    >> zamieniania ECU. Specyfikacja sygnałów elektrycznych sterowania pompy
    >> raczej nie jest jakąś tajną informacją i pewnie można ją gdzieś znaleźć,
    >
    > Niekoniecznie tak latwo, jak Ci sie wydaje.
    > A problem moze byc w calkiem innym miejscu - czujnik uszkodzony, i
    > komputer mysli ze za duze cisnienie, albo wejscie w komputerze
    > uszkodzone, albo jakis kabelek masy urwany ...

    Kable można łatwo sprawdzić, nawet miernikiem z supermarketu, czujnik z
    tego co kolega pisał był już wymieniany, ale pewnie też jego
    charakterystykę i sygnał elektryczny da się pewnie łatwo zbadać.
    Trzeba tylko wiedzieć czego się spodziewać. No chyba że komunikacja
    komputer - czujniki, pompa, jest cyfrowa, w co wątpię.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: