eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNiewypał... ale coś w nim jest... Dusza? (Kamera PXL-2000) › Re: Niewypał... ale coś w nim jest... Dusza? (Kamera PXL-2000)
  • Data: 2017-03-26 13:50:00
    Temat: Re: Niewypał... ale coś w nim jest... Dusza? (Kamera PXL-2000)
    Od: "V.L.Pinkley" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik HF5BS napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=TCXJ5twf5tM
    > Choć to raczej gadżet, niż coś użytkowego, jednak sam pomysł jest ciekawy i
    > wart uwagi.

    Interesująca zabawka za 100 usd. Zaletą było to, że nie trza było wywoływać
    filmu i kaseta wielokrotnego użytku, ale obraz niższej jakości
    niż taśmy filmowej super8. Skoro schodziło, czemu tego nie sprzedawać?

    > Tak sobie myślę, czy przy założeniach, jakie tym kierowały, dało by się to
    > dopracować, aby efekt ostateczny był lepszy?

    Co uznajesz za dopracowanie?
    https://en.wikipedia.org/wiki/MicroMV

    Flaczki tej PXL2000 obstawiałem na 1-2 układy, a tu jednak wyższa technika.
    http://www.vintage-radio.net/forum/attachment.php?at
    tachmentid=80559&d=1370463685