  • Data: 2018-11-21 11:36:48
    Temat: Re: Niezmienniki pętli
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 20 listopada 2018 23:27:51 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:
> [...]
    probowani uczenia ich normalnosci (czego probuje godek) ma takie szanse powoedzenie
    jak wpuszczanie czerwonopyskiego plujacego na podloge dresa (lub dresow) na wyklad z
    filozofii

> [...]
    >
    > Nie jest to co prawda zbyt prawdopodobne, ale daje odmienną perspektywę,
    > i uświadamia, że najlepsze, co możemy robić, to ignorować zaczepki
    > takich osób.
    >
    > Z drugiej strony, oczernianie (w rodzaju snucia insynuacji
    > o "spędzaniu czasu z nieletnimi dziewczynkami"), choć niewątpliwie
    > świadczy o debilizmie oczerniającego, może mieć poważne konsekwencje
    > dla osoby oczernianej (przychodzą na myśl samosądy, które miały
    > miejsce w Indiach albo Ameryce Południowej na skutek propagacji
    > fake newsów), i może nawet byłoby wskazane zgłaszanie takich

    nie chodzi o obrazanie, dla mnie obrazanie to chleb powszedni bo musze ogarniac sie
    od baranow - wprost powiedzenie ze traca moj czas jest koniecznoscia

    chodzi o tos zupelnie innego, np o tzw knajackie zachowania lub "odgrywanie ciezkiej
    gnidy" ktora 'wyszukuje' choruch psychicznie i probuje sie z ich 'naigrywac' w necie,
    proboje stalkowac i
    inne tego typu chore zachowania - jego wlasny 'syndrom downa' nie pozwala mu zauwazyc
    ze dla normalnych ludzi to nie jest normalne i takie cos to moze sie nadaje bardziej
    na szpanowanie w wiezieniu w celi, do ktorych wlasnie downy z tego typu myslneiem na
    ogol trafiaja, )

    obrazanie to zupelnie cos innego, absolutnie nie o obrazanie tu chodzi -