  • 1. Data: 2017-08-05 12:39:43
    Temat: Niskonapięciowy 4046
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    hello,

    potrzebuję szybko, sprawnie i w miarę dokładnie wykryć częstotliwość
    40kHz oraz moment jej się pojawienia, normalnie zastosowałbym 4046, ale
    zasilanie mam w zakresie 2.5-3.6V, więc nie pociągnie. Dodatkowym
    kryterium jest pobór mocy, całość popędzana będzie z baterii litowej,
    więc energooszczędność jest bardzo ważna.

    co zastosować zamiast 4046? filtrów n-tego rzędu mi się nie chce robić i
    nie ma miejsca na nie.

    pozdr

    a.

  • 2. Data: 2017-08-05 12:56:41
    Temat: Re: Niskonapięciowy 4046
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-05 o 12:39, Miller Artur pisze:
> [...]
    > więc energooszczędność jest bardzo ważna.
    >
    > co zastosować zamiast 4046? filtrów n-tego rzędu mi się nie chce robić i

    74HC4046 zasilisz 2...6V
    P.G.

  • 3. Data: 2017-08-05 15:57:54
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-05 o 12:56, Piotr Gałka pisze:

    > 74HC4046 zasilisz 2...6V
    > P.G.

    no tak... obvious :-)

    a.

  • 4. Data: 2017-08-05 16:46:35
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (o my frajerzy)

    możemy prosić o jakiś schemacik?

    (tak bez zobowiązań)

  • 5. Data: 2017-08-05 16:46:45
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    > 74HC4046 zasilisz 2...6V

    VCO Section . . 3V to 6V

    to trochę komplikuje temat...

    a.

  • 6. Data: 2017-08-05 21:03:38
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ miler wygrał w europie!
    zaraz sobie to w odpowiednim miejscu odnotuję - w końcu co lider to europa!

  • 7. Data: 2017-08-05 21:18:52
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jak tam kogo prócz mnie dosłownie zmiażdżył euro-wystrzał milera? oj
    będą granty, będą granty...

    jako, że temat ciekawy, "wpisałem w google" [R]

    niestety "nic nie znalazłem" [R]

    poza tym:
    http://www.ti.com/lit/an/scha002a/scha002a.pdf
    strona 21
    to o tym mówi ten "agresywny przygłup" [R]

    zapraszam do "dyskusji merytorycznej" [R]

    jo frajerzy!

  • 8. Data: 2017-08-06 15:37:36
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

> [...]
    > więc energooszczędność jest bardzo ważna.
    >
    > co zastosować zamiast 4046? filtrów n-tego rzędu mi się nie chce robić i

    LMC567

    pzdr
    mk

  • 9. Data: 2017-08-06 17:06:03
    Od: Miller Artur <n...@d...com>

    W dniu 2017-08-06 o 15:37, mk pisze:

    > LMC567

    właśnie na niego wczoraj wieczorem trafiłem. tą drogą trzeba podążać :)

    a.

  • 10. Data: 2017-08-07 11:03:36
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-05 o 16:46, Miller Artur pisze:

    > VCO Section . . 3V to 6V
    >
    > to trochę komplikuje temat...

    Nie wczytywałem się w dokumentację. Sądziłem, że dla wszystkich 74HC
    jest jeden zakres.
    Może wymóg na zasilanie sekcji VCO zależy od producenta i da się znaleźć
    inny, lepszy?
    P.G.