    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Date: Mon, 14 Jan 2013 14:42:47 -0800 (PST)
    Subject: Re: Nocna fotografia
    From: Slon <z...@g...com>

    On Monday, January 14, 2013 5:27:01 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Akurat zniechęcająca polityka bezrobocia jest wskazana. Sporo tych ludzi
    >
    > symuluje ochotę do pracy albo nie wykazuje zupełnie jakiejkolwiek
    >
    > inicjatywy.

    Czasami wykazuja inicjatywe i sie wieszaja,
    albo w inny sposob popeniaja samobosjtwa.
    Czasami dzieci musza kisic w beczce z kapusta.

    > Kto? Ten bełkoczący debil, dla którego jedynym argumentem są skojarzenia
    >
    > z imieniem, które zresztą myli z nazwiskiem? :)

    Kraj jankow muzykantow, to nie kojarzenie z nazwiskiem,
    tylko z debilem takim jak ty, ktorych tam nie brakuje.

    > Wszędzie są tchórze i wszędzie jest źle w lokalnych oczach. Znaleźć dziś
    >
    > kraj, w którym nie ma powszechnego narzekania naprawdę trudno.

    Madrzy zawsze sa w mniejszosci i czasami nie majac wyboru,
    sa zmuszeni do wypierdalania z kraju jankow muzykantow.
    Zoastaja za to, szmalcowniki i poskomusze bydlo,
    ktore sie ustawilo przy okraglym stole.

    > A myślisz, że co niby się liczy? Za trzysta lat nikt nie będzie myśleć o
    >
    > żadnej z żyjących dziś osób, może z wyjątkiem wspomnień na lekcjach
    >
    > historii, których i tak nikt nie będzie słuchać, jak to jest dziś z
    >
    > analizą wieku siedemnastego. W pięć minut padną nazwiska: Hitler,
    >
    > Stalin, Gorbaczow, JPII jeszcze może, choć akurat jego znacznie bardzo
    >
    > się umniejszy i... następni, których imion nie znamy.
    >
    > Ważny jest ogólny rozwój, ale szczegół się nie liczy, niestety. Możemy
    >
    > najwyżej cieszyć się tu i teraz, michą albo teatrem, co kto lubi.

    Cieszyc sie tez nalezy, ze lepsi, madrzejsi i przewidujacy,
    podziela sie krajem, skorwionego narodu jankow muzykantow.

    Slon