  • Data: 2018-06-30 11:19:49
    Temat: Re: Nokia 6
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-29 o 19:06, ToMasz pisze:
> [...]
    > aktualizacja wniosła problemy. wersja 5 przywróciła mozliwość
    > kasowania fotek, ale przestały działać programy do zmiany profili. w
    > wersji 6 albo 7 zaskoczyło mnie to, że ikonki programów przewijają się
    > góra -dół. no "tu mnie zaimponowali". ale wiesz jaka jest najlepsza
    > aktualizacja androida? Teraz nazywa się lineage os, wcześniej
    > cyjanogenmod. Nie wiem czego oczekujesz po aktualizacjach, co mogą
    > poprawić (lub zepsuć) w dajmy na to 3-5 latach. im droższy, bardziej
    > popularny telefon kupisz, tym większa szansa na aktualizacje. więc w
    > tej kwesti raczej na nokie bym nie liczył.

    Śmigało, ale dzisiaj już nie śmiga. Taki tablet z Androidem 2.2, poza
    telefonowaniem służy mi już tylko do słuchania audiobooków. W telefonie
    z wersją 4.2 pozostało niewiele więcej funkcji. Np nie mogę skorzystać z
    wakacyjnej promocji Playa bo mam za stary (nieobsługiwany już) Play24 w
    telefonie. Oczywiście programik zaktualizować się nie da, bo za stary
    system..
    Tak więc mimo tego że niektóre aktualizacje Androida mogą powodować
    błędy, aktualizacja to konieczność gdy chcemy mieć w pełni użytkowy
    telefon.
    Jakieś nakładki innych firm mnie nie za bardzo interesują. Kilka dni
    temu odwiedził mnie kumpel, pochwalił się świeżo wgranym takim programem
    do swojego Samsunga - poza innym wyglądem zyskał to że nie działa
    przedni aparat. Teraz ma zgryza bo telefon na gwarancji.

    > nie. xiaomi dość często uaktualnia swój Miui. ale jak pisałem - ja ich
    > olałem i mam lineaga.
    > Natomiast daleki jestem od namawiania Ciebie do zakupu telefonu
    > Xiaomi. chcesz to go kup, nie to kup nokie czy telefon innego
    > producenta. ja tylko zwracam uwagę, że dzisiejsza nokia to nie iphone,
    > to nie firma wiodąca, więc również ceny powinny iść w parze z
    > możliwościami sprzętu.
    > a skoro redmi za 8 stówek w antutu osiąga 116 tysięcy, a nokia za
    > 1000zł 41tysięcy punktów, to warto się mooooocno zastanowić nad zakupem.

> [...]
    -32gb-dual-sim-lte-polska-dystrybucja-p1230291

    > pozdrawiam
    > ToMasz
    > PS
    > xiaomi jest przykładem _tylko_ dlatego, że kupisz go w ogólnopolskiej
    > sieci z gwarancją. na bank inni producenci też mają swoej sieci
    > sprzedaży i dają gwarancje, ale ja mam proline "pod nosem" więc tylko
    > ich oferte znam.

    Miui to nie system, który pozwala zachowywać telefon w pełnej wartości
    użytkowej.

    Jak najbardziej jestem zainteresowany firmą Xiaomi i jej produktami,
    tylko co ona poza trochę niższą ceną może mi zaoferować, czego nie ma u
    konkurencji? Nokia 6 to ładny i solidnie wykonany telefon, z gwarancją
    aktualizacji, a Xiaomi?