  • Data: 2018-06-30 13:25:00
    Temat: Re: Nokia 6
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Śmigało, ale dzisiaj już nie śmiga. Taki tablet z Androidem 2.2, poza
    > telefonowaniem służy mi już tylko do słuchania audiobooków.
    nic dziwnego. Gingerbread ma 8 lat. Jak tablet był tani to ma jeden
    rdzeń i maks 512ramu. takie urządzenie jest zbyt stare, aby działały na
    nim dzisiejsze programy. to nie wina urządzenia tyko programistów i
    systemu, ale takie są fakty

    (...)

    > Jak najbardziej jestem zainteresowany firmą Xiaomi i jej produktami,
    > tylko co ona poza trochę niższą ceną może mi zaoferować, czego nie ma u
    > konkurencji? Nokia 6 to ładny i solidnie wykonany telefon, z gwarancją
    > aktualizacji, a Xiaomi?

    myślenie życzeniowe. Ale jeśli używasz 8 letniego tabletu, to wspomniana
    nokia będzie doskonałym wyborem

    ToMasz