    From: dizel <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Nokia 6
    Date: Sat, 30 Jun 2018 13:55:50 +0200

    Trybun formulated on piątek :

    > Nic nie poradziłem, SIM Virgin okazał się już być uniwersalny, ale z
    > Playowskimi muszę się fatygować do salonu, swoje odstać itd. I jeszcze wielce
    > prawdopodobne że operacja nie będzie darmowa. Przyznam że trochę dziwi mnie
    > Twój bezkrytyczny stosunek do takich qrestw.

    qrestwem to jest pobieranie opłaty 25zł przez orange za wymianę karty
    sim. Ostatnio przerabiałem. Jedyne odstępstwo (czyli bez opłaty) to
    jeśli ktoś ma bardzo starą kartę która lte nie obsługuje, wtedy wymiana
    jest za darmo. W innym przypadku ich nie interesuje że zmieniłeś
    telefon i potrzebujesz nano. Albo płacisz albo sobie sam docinaj.
    Akurat w play nie ma z tym problemu. Mimo jakiegoś tam regulaminu o
    opłacie, nigdy nie pobierają opłat za wymianę karty sim, a wymieniałem
    już koło 30 razy różne karty u nich. Nigdy nie było opłaty i zawsze
    wszystko od ręki. Także nie jęczał bym zbytnio.